Gerovital este campionul celor mai puternice branduri romanesti in 2019. Anul acesta, Gerovital a devansat Borsec in clasamentul realizat de Unlock Market Research, pentru revista Biz. Pe locurile imediat urmatoare regasim Dorna, Arctic, Dero, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia, eMAG, si Elmiplant.
Aflat la a zecea editie, studiul denota coerenta, cu un top 10 stabil, in care romanii vad in continuare marcile romanesti ca fiind autentice, de calitate si pe care te poti baza.
In acelasi timp, pentru prima data in cei zece ani de analiza, consumatorii au mentionat ca minusuri promovarea minimala si lipsa de dezvoltare optima a conceptelor si serviciilor brandurilor romanesti.
"Ne bucuram sa vedem apetenta crescanda a romanilor pentru branduri romanesti si suntem mandri ca, prin proiectul BrandRo, contribuim an de an la promovarea performantei in brandingul autohton," a declarat Marta Usurelu, publisherul revistei Biz.
Studiul integral cu topul celor mai puternice branduri romanesti se regaseste in suplimentul editorial "100 cele mai puternice branduri romanesti", realizat de revista Biz.
Costul de achizitie este 50 lei (TVA inclus) pentru varianta electronica si 75 lei (TVA inclus) varianta fizica. Proiectul se poate comanda aici https://brandro.ro/
Topul celor mai puternice 100 de branduri romanesti masoara "puterea" marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a lua in calcul indici financiari si comerciali.
Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei intre 18 si 55 de ani.
Performanta marcilor romanesti este masurata in baza a trei indicatori: importanta marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei.
Importanta unei marci pentru consumator a fost masurata cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) si toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, in total avand 10 categorii de produse.