Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
Companii > Stiri Companii
A   A   A

La aniversarea de 10 ani de prezenta pe piata de retail, FashionUP lanseaza MarketUP!

La aniversarea de 10 ani de prezenta pe piata de retail, FashionUP lanseaza MarketUP!
Retailer-ul FashionUP sarbatoreste, in luna iunie, 10 ani de shopping autentic, cu peste 1.000.000 de abonati, potentiali clienti si mai mult de 1,8 milioane de produse vandute. Mai mult, lanseaza MarketUP! - un one-stop-shop pentru brand-uri si clienti.
MarketUP! este un proiect marca FashionUP, care sustine si promoveaza selleri de fashion din Romania, oferindu-le expunere pe cel mai important e-commerce de fashion din Romania. Acestia au posibilitatea sa acceseze un suport esential in dezvoltarea afacerii lor online: sprijinul unei echipe specializate in marketing online, acces la baza de clienti a FashionUP si prezenta in proiectele sale editoriale.

"MarketUP! este aportul nostru pe piata de online, pentru a genera mai multa performanta si autenticitate. In acest proiect sunt implicati parteneri, furnizori, dar si echipa extrem de dedicata a FashionUP. Este un nou pas in maturizarea si dezvoltarea brandului FashionUP, ce vine in mod natural in urma unui alt proiect digital lansat cu succes in 2018 - aplicatia mobila.", completeaza Mira Anghelescu.

FashionUP aniverseaza in 2019 10 ani de Tendinte si Dorinte implinite. Brand-urile prezente pe shop, printre care Adidas, Benetton, Nike, Calvin Klein, Guess, Armani Jeans, Michael Kors, Just Cavalli, La Redoute, Love Moschino, Polaroid, U.S. Polo A.S.S.N. si Converse, reprezinta o marca a stilului actual, cu selectii ce se aliniaza trend-urilor internationale. Consumatorii sunt constant sursa de inspiratie a dezvoltarii magazinului online, astfel ca, de-a lungul acestor ani, noi categorii de produse au fost adaugate - de la articole sport, la colectii pentru copii si casa.

"FashionUP este mai mult decat o platforma de shopping online, este o experienta ce evolueaza odata cu intreaga comunitate de clienti pe care am crescut-o si fidelizat-o cu fiecare comanda. Zece ani de fashion in Romania inseamna un capitol bine scris in istoria achizitiilor din mediul digital. Ne bucuram ca am ajuns aici si ca am contribuit la schimbarea obiceiului de consum pe plan local si nu numai!", spune Mira Anghelescu, directorul de operatiuni FashionUP.

In 2009, in birourile FashionUP din Bucuresti erau 5 angajati ce gestionau cele 50 de brand-uri din portofoliu. Prima comanda pe shop a fost plasata in luna iunie, acum zece ani, si a fost o pereche de pantofi. Urmatorii doi ani aduc o imbogatire a ofertei, cu accesorii si cosmetice, dar si o crestere considerabila a numarului de fani pe pagina de Facebook oficiala, FashionUP devenind cel mai urmarit cont in randul magazinelor online.

In 2012, business-ul isi exinde operatiunile in Bulgaria, pe FashionUP.bg, si reuseste sa atraga, in mai putin de un an, 10.000 de clienti. Anul 2015 este unul de reafirmare pe piata de moda, astfel ca FashionUP contureaza evenimentul anual "Ziua Internationala a Femeilor #PeToc", concept dedicat femeilor care iubesc pantofii.

Din 2017, peste 19.000 de produse ce includ decoratiuni, articole pentru depozitare, bucatarie si obiecte de mobilier pot fi accesate usor si livrate in orice colt al tarii. In acelasi an, retailer-ul inregistreaza cele mai mari vanzari din istoria companiei, in cadrul campaniei de Black Friday.

In noiembrie 2018, se lanseaza aplicatia mobila FashionUP devzoltata in urma unei investitii de 60.000 euro, ce in prezent a fost descarcata de mai mult 40.000 de utilizatori.

Clientii FashionUP sunt femei si barbati cu varste cuprinse intre 25 si 45 ani, care prefera sa comande folosind telefonul mobil, mai ales prin aplicatia mobila. Cele mai cautate categorii din site sunt rochiile si pantofii sport.

Numeroase oferte aniversare vor fi disponibile online, pe varianta desktop si prin intermediul aplicatiei mobile, toata luna iunie. Reducerile vor ajunge pana la -80%, cu extra reduceri la categorii de top. In plus, FashionUP pregateste o ampla campanie de comunicare in care va implica o serie de influentatori digitali.

DESPRE FASHIONUP

In cei 10 ani de comert online, FashionUP s-a diferentiat prin oferta extrem de variata pe zona de lifestyle pentru intreaga familie, de la imbracaminte, incaltaminte si accesorii, pana la produse de ingrijire personala si obiecte de home&deco. Astazi, magazinul comercializeaza peste 1.000 de branduri nationale si internationale, cu zeci de mii de produse de calitate superioara, si urmareste mereu sa ofere cele mai mici preturi din piata.

FashionUP aduce in exclusivitate brandurile La Redoute si Heine, dar si marci populare precum Guess, Love Moschino, Calvin Klein, Versace Jeans, Nike, Adidas, Pepe Jeans, New Balance, Desigual, Le Coq Sportif, Bensimon, Top Secret, Vans, Lacoste, Esprit, Triumph, Clinique, Bioderma si multe altele. Gama de produse a marketplace-ului se imbogateste zilnic, cu item-uri noi.

In plus, magazinul ofera peste 10.000 de produse in stoc cu livrare rapida, in 24 ore, un serviciu dedicat de customer care si programul de loializare CashUp, prin care clientii primesc bani inapoi la fiecare comanda. Clientii FashionUP pot plati sigur si rapid online, prin ramburs, dar si prin mai multe rate, prin unul dintre partenerii bancari.

FashionUP este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria.


Facebook ShareTweet
 Luni, 10 Iunie 2019, ora 17:29
 Autor:  Comunicat de presa

 Articol citit de 522 ori

Cele mai citite
Versiuni: mobil  /  Web
Contact  |  Ajutor
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor