McDonald's a pierdut exclusivitatea asupra marcii Big Mac in UE

Miercuri, 16 Ianuarie 2019, ora 12:22
1331 citiri
McDonald's a pierdut exclusivitatea asupra marcii Big Mac in UE
Foto: Arhiva Pixabay

McDonald's a pierdut exclusivitatea asupra marcii Big Mac in Uniunea Europeana, in urma unei decizii luate de Oficiul UE pentru Proprietate Intelectuala (EUIPO).

Decizia a fost luata marti, la capatul unei confruntari in justitie intre gigantul american McDonald's si compania irlandeza Supermac, potrivit Reuters.

Supermac a depus, in martie 2017, o solicitare la EUIPO, prin care cerea ca gigantului McDonald's sa i se anuleze dreptul exclusiv asupra acestei marci in Uniunea Europeana.

EUIPO a mentionat in motivarea deciziei sale de marti ca McDonald's "nu a folosit cu adevarat" marca Big Mac pentru "bunurile si serviciile pentru care a solicitat-o".

Mai precis, marca "Big Mac" a fost depusa pentru o varietate de produse, dar nu a fost folosita decat pentru celebrul sendvis produs de McDonald's.

Decizia EUIPO - care se aplica retroactiv, din 11 aprilie 2017 - nu este definitiva, iar compania McDonald's are dreptul sa faca apel.

In documentele depuse in instanta, compania Supermac i-a acuzat pe cei de la McDonald's de "McHartuire", spunand ca gigantul american a obtinut dreptul de utilizare asupra mai multor marci pe care nu le foloseste, doar pentru a impiedica concurenta sa le utilizeze.

McDonald's ar fi incercat sa impiedice dezvoltarea Supermac in Marea Britanie si Europa, pe motiv ca sunt similaritati intre numele companiei irlandeze si cel al celebrului sendvis. ...citeste mai departe despre "McDonald's a pierdut exclusivitatea asupra marcii Big Mac in UE" pe Ziare.com

Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Potrivit unei analize publicate de MIT Technology Review, aplicațiile de tastatură utilizate de vorbitorii de limba chineză prezintă vulnerabilități care facilitează interceptarea textelor...
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a introdus recent un nou tip de reclame, numite „Pause Ads”, care se declanșează în momentul în care utilizatorii pun pauză videoclipului pe care îl urmăresc. Noua abordare...
#McDonalds exclusivitate Big Mac UE , #Stiri Companii