Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
A   A   A

Adevar si mit in e-commerce: Ce sa NU faci daca pornesti un business pe Amazon

Adevar si mit in e-commerce: Ce sa NU faci daca pornesti un business pe Amazon
Foto: CC0 Creative Commons
In e-commerce, la fel ca in multe alte domenii, exista o serie de mituri aparute de-a lungul timpului. Multi antreprenori incepatori se sperie atat de tare de ele, incat sfarsesc prin a face niste greseli care fie le incetinesc dezvoltarea business-ului, fie ii costa scump timp si bani.
Expertul in business online Alexandru Jurca ne-a ajutat sa demontam aceste mituri pentru ca toti cei care isi doresc o afacere de succes in online sa poata merge pe drumul cel bun.

Mit 1: E-commerce-ul este in mare parte despre tehologie. Trebuie sa fii foarte tehnic pentru a reusi

"De fapt, e vorba de 5% tehnologie si 95% business. Majoritatea platformelor sunt foarte intuitive si automatizate, astfel incat sa iti asigure succesul. Si toate au departamente de suport care iti pot sari in ajutor".

Mit 2: Amazonul este ca oricare alt magazin online

"Este CEL mai mare magazin online, regele e-commerce. Asa cum folosim Facebook pentru a tine legatura cu prietenii si apelam la Google pentru a gasi raspunsuri rapide, cand vine vorba de cumparaturi online, nimic nu intrece Amazonul!"

Mit 3: Alegi un produs hot, la moda, si il vei vinde ca painea calda

"Problema cu astfel de produse este ca moda se schimba foarte repede. Iar un produs care a avut success rasunator azi, e posibil sa nu mai vanda deloc peste o luna. Succesul pe termen lung sta in brandul pe care il construiti, nu in ce vine la moda"
Mit 4: Trebuie sa vinzi doar produse unice, care ies clar in evidenta pe piata

"In realitate, produsul tau trebuie sa fie superior calitativ celor de pe piata. Imbunatatirile aduse acestuia pot fi gasite in review-urile competitiei. Nu se asteapta nimeni sa inventezi un produs complet nou si sa il lansezi pe Amazon"

Mit 5: Ai nevoie de un plan bine pus la punct si de multe resurse pentru a vinde la nivel global

"Amazonul facilitieaza transportul catre clientii din alte tari printr-un singur click. Ei se vor ocupa atat de intreg procesul de logistica client, cat si de partea de customer support daca produsul nu este pe placul cumparatorului"

Mit 6: Oamenii nu iti vor cumpara produsele decat daca le dai mai ieftin decat competitia

"Un pret mai mic nu este asociat cu o oferta mai buna, ci cu un nivel inferior al calitatii. Mai mult, daca oamenii nu au auzit de brandul tau si nu vad recenzii pozitive, ei te vor evita indiferent de pretul afisat".

Citeste si: Cinci ponturi care te vor ajuta sa-ti construiesti o afacere de succes pe Amazon

Alexandru Jurca este expert in business online. A reusit, in doar trei ani, sa propulseze in domeniu o multitudine de branduri, catre vanzari spectaculoase.
Facebook ShareTweetGoogle Share
 Luni, 12 Februarie 2018, ora 18:00

 Articol citit de 3384 ori

Cele mai citite
Versiuni: mobil / Web
Contact  |  Ajutor
Termeni si conditii  |  Cookie
 
^
A   A   A
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor