Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
A   A   A

Cum poti folosi Facebook pentru a-ti construi o afacere de succes in mediul online

Cum poti folosi Facebook pentru a-ti construi o afacere de succes in mediul online
Foto: CC0 Creative Commons
In momentul de fata, Facebook a devenit un veritabil colos online, detinand suprematia globala. Din cele peste sapte miliarde de persoane care populeaza planeta, mai bine de jumatate dintre acestea sunt online si folosesc un telefon mobil cu acces la internet.
Facebook s-a transformat cu timpul si a evoluat enorm.

Daca la inceput era privit strict ca o retea sociala, acum reprezinta un instrument extrem de util pentru antreprenori, oferindu-le sansa de a ajunge mult mai rapid la publicul tinta.

Alexandru Jurca, expert in business online, ne-a oferit cateva informatii pretioase despre cum poti utiliza Facebook pentru a-ti construi o afacere de succes in mediul virtual cu rezultate excelente in offline.

"Conform celor de Hootsuite, in anul 2017 cel mai cautat cuvant de pe Google a fost chiar Facebook, iar din punctul de vedere al aplicatiilor tip messenger, compania americana a dat lovitura cu Facebook Messenger si WhatsApp. De aemenea, ponderea utilizatorilor de internet pe mobil a crescut de la 3% in 2010 la 50% in prezent, conform aceluiasi studiu.

Inclusiv industria e-commerce a cunoscut o crestere fulminanta, cu ajutorul utilizarii acestei retele sociale si nu numai.
Fashion-ul este numarul 1 ca volum, (408 miliarde de dolari vanzari), urmat de electronice si electrocasnice (359 miliarde de dolari) si industria alimentara (139 miliarde de dolari). Daca doresti sa pornesti o afacere sau o ai deja, dar doresti sa o promovezi, poti folosi cu succes Facebook", ne-a declarat Alexandru Jurca, expert business online.

"Fiind o retea sociala folosita de un numar atat de mare de utilizatori, aici poti regasi un public tinta mult mai numeros decat printr-o promovare offline.

Costurile sunt mult reduse fata de cele pentru publicitatea la TV sau in presa. Cu o serie de reclame bine targetate iti poti promova cu succes afacerea sau poti ajunge direct la potentialii clienti prin intermediul grupurilor online de profil.

De asemenea, o pagina de Facebook cu o serie de fotografii de produs realizate intr-un mod profesionist, precum si o comunicare constanta cu cei care te urmaresc, iti poate fideliza un public la care ai fi ajuns foarte greu sau chiar deloc.

Cu ajutorul informatiilor oferite de insights poti sa vezi cine este interesat de ceea ce ai tu de oferit si poti ajusta promovarea online pentru a obtine rezultate cat mai bune si pentru a face performanta in domeniul in care ai pornit un business", a completat Alexandru.

Alexandru Jurca este expert in business online. A reusit, in doar 3 ani, sa propulseze in domeniu o multitudine de branduri, catre vanzari spectaculoase.
Facebook ShareTweetGoogle Share
 Sambata, 10 Februarie 2018, ora 20:31

 Articol citit de 2483 ori

Cele mai citite
Versiuni: mobil / Web
Contact  |  Ajutor
Termeni si conditii  |  
Confidentialitate  |  Cookie
 
^
A   A   A
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor