Peste 100 de branduri participa la Competitia Magazinelor Online GPeC 2014

Marti, 17 Iunie 2014, ora 15:42
1461 citiri
Peste 100 de branduri participa la Competitia Magazinelor Online GPeC 2014

Peste 100 de magazine online s-au inscris in a 9-a editie a Competitiei Magazinelor Online GPeC 2014, iar prima etapa de jurizare se va desfasura pana pe 4 iulie.

Cele mai multe magazine acceptate in Competitia GPeC anul acesta fac parte dingrupa "Experienced", adica magazine cu o vechime considerabila in piata, respectiv magazine medii spre mari. Din numarul total de magazine inscrise la GPeC,65 sunt "Experienced", 23 sunt "Start-Up"(magazine cu o vechime mai mica de 1 an) si9 sunt "Professional"(magazine cu vechime de peste 2 ani, relevante in piata - cu trafic considerabil).

In total, 117 magazine online si-au manifestat interesul de a intra in concurs, insa nu toate au fost acceptate in competitie.

Ca sa fi fost acceptate in Competitia GPeC, magazinele online trebuiau sa indeplineasca integral criteriile de preselectie, reprezentand obligatii conform legilor europene in vigoare, dar si bune practici in comertul electronic.

"Toate criteriile de preselectie sunt de bun-simt si orice magazin ar trebui sa le respecte, dar am avut situatii - hilare as putea spune - in care business owner-ul nu vroia sa publice pe site coordonatele fizice de contact ale magazinului (adresa), desi legea cere acest lucru in mod clar. Este doar un singur exemplu, situatiile au fost variate", a spus Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Ce branduri s-au inscris la competitia GPeC 2014

Anul acesta s-au inscris in Competitia GPeC branduri cunoscute, precum: Il Passo, Office Shoes, Ecco Shoes, Originals, MyCloset, Mobexpert Office, F64, Paravion, Noriel, Tripsta, Eximtur, Ma Dame, FlorideLux, Floria, Florariile Magnolia, etc.

"Ne bucuram ca brandurile cunoscute au incredere in noi si au ales sa participe la GPeC - cel mai important eveniment de comert electronic. Vreau sa subliniez o particularitate extrem de interesanta pentru anul acesta, respectiv faptul ca marile branduri din offline isi fac simtita tot mai mult prezenta in online - avem foarte multe magazine in competitie cunoscute publicului larg din centrele comerciale offline, lucru care ne bucura enorm pentru ca piata de comert electronic creste", a adaugat Radu.

Doua etape de jurizare, peste 90 de criterii de evaluare si 18 specialisti in juriu

Magazinele participante la GPeC 2014 trec prin prima etapa de jurizare in perioada 13 iunie - 4 iulie. Practic, fiecare magazin online este evaluat prinpeste 90 de criteriicare urmaresc aspectele esentiale ale oricarei afaceri online - de la criterii tehnice de tip SEO si Securitate, pana la Usability, Customer Experience si Aspecte Juridice.

In luna octombrie, magazinele vor fi re-evaluate prin aceleasi criterii"pentru a urmari evolutia lor in timp", explica Andrei Radu.

Auditarea magazinelor este facuta dejuriul GPeC, format din 18 specialisti in domeniu(in ordine alfabetica): Adrian Pintilie (UIS), Adrian Ichim (Advanced Ideas), Alexandru Lapusan (ZITEC), Alin Vlad (Heimdal Security), Bogdan Alecu (Independent Security Researcher), Bogdan Manolea (TRUSTED), Cosmin Daraban (Silkweb), Cosmin Nastasa (iLeo), Cristian Ignat (2Parale), Elisabeta Moraru (Google Romania), Ioana Barbu (Bitdefender), Marian Malahin (Agile Media), Marius Deak (Green Pixel), Radu Vilceanu (ContentSpeed), Radu Marcusu (SEO monitor), Razvan Acsente (Okazii), Robert Anghel (ING Bank), Valentin Radu (Marketizator).

Toate magazinele online inscrise in Competitia GPeC primesc rapoartele de jurizare pentru a vedea exact unde stau bine si unde mai au de lucru pentru a-si imbunatati afacerea. In plus, dupa prima etapa de jurizare, magazinele au ocazia sa se intalneasca fata in fata cu membrii juriului pentru a discuta asupra rapoartelor de evaluare.

#gpec 2014, #magazine online, #competitie magazine , #Magazine online