Un calendar pentru 365 de zile de promovare

Luni, 20 Noiembrie 2017, ora 09:00
2614 citiri
Un calendar pentru 365 de zile de promovare

Stiti in ce zi a saptamanii cade Craciunul anul acesta? Sau cand incepe vacanta de iarna? Sau cand aveti programare la dentist sau coafor? Pentru a raspunde oricareia din aceste intrebari trebuie sa va uitati in calendar. Si ce-ar putea fi mai simplu decat sa aruncati o privire spre peretele de langa voi sau chiar la birou?

Calendarele personalizate sunt printre cele mai apreciate obiecte promotionale primite de la companii, tocmai datorita faptului ca sunt extrem de utile oricui. In ciuda faptului ca sunt instrumente de marketing, acestea sunt percepute mai mult ca fiind cadouri, mai ales deoarece sunt oferite in preajma finalului de an.

Brandurile mari incep sa lucreze la calendarul personalizat pentru anul urmator inca din lunile de primavara/vara ale anului curent, dar asta nu inseamna ca procesul trebuie sa fie atat de indelungat. Totusi, nu amanati prea mult: toamna este un anotimp excelent pentru a demara actiunile de organizare si realizare de calendare personalizate.

Din fericire, optiunile sunt numeroase, asa ca veti putea gasi modelul potrivit pentru orice ocazie sau destinatar.

Cele mai mari si mai ofertante din punct de vedere estetic sunt calendarele de perete, mai ales daca optati pentru formatul A3. Acestea au suficient spatiu pentru a include atat fotografii deosebite, cat si un logo vizibil si date de contact la indemana.

Faptul ca aceste calendare personalizate vor fi agatate pe un perete nu contribuie doar la infrumusetarea spatiului, camerei sau biroului, cat si la expunere. Fiecare persoana care va trece prin incaperea respectiva le va vedea!

Pentru functionalitate si economisirea de spatiu, se pot face calendare triptice care vor fi la fel de eficiente din punct de vedere al impactului, insa care limiteaza putin creativitatea si posibilitatea de a include o multitudine de detalii.

Urmatoarele pe lista noastra, conceputa in ordinea inversa a dimensiunii, sunt calendarele de birou. Acestea sunt ceva mai discrete decat calendarele de perete, insa si ele pot fi personalizate astfel incat sa devina un obiect drag.

De exemplu, o companie poate crea un calendar personalizat cu fotografii cu specific (de exemplu, cu prajituri sau produse cosmetice), poate include citate motivationale sau idei interesante pentru concedii si calatorii.

Calendarele de birou sunt mai putin vizibile decat cele de perete, insa ele au alt scop: acela de a crea o legatura intre firma care le ofera si destinatar. In timp, vizualizarea unui logo sau a numelui companiei duc la imprimarea acesteia in memorie si la un sentiment general de credibilitate.

Urmatoarea categorie implica un format si mai mic, si anume calendarele tip semn de carte si calendarele de buzunar. Dimensiunea redusa nu le stirbeste, totusi, din utilitate: un semn de carte este util oricarei persoane care citeste carti fie in mod habitual, fie sporadic!

Iar calendarul de buzunar, cel mai simpatic dintre toate, este si cel mai adesea trecut cu vederea. Dar ganditi-va ca el poate avea si rol de carte de vizita, poate fi usor impartit, purtat, consultat, oferit.

Puteti sa comandati o colectie de calendare personalizate de buzunar pe care sa le lasati in salile de asteptare sau la receptie, astfel marind sansele ca partenerii sau clientii sa ia unul pentru portofel sau pentru referinte ulterioare.

Chiar daca spatiul pentru creativitate este micut, asta nu inseamna ca nu va puteti juca: adaugati un logo sau o fotografie simpatica, si nu uitati de datele de contact!

Dar personalizarea nu se rezuma doar la dimensiuni! Desigur, acestea sunt printre primele aspecte discutate, insa mai exista si detaliile referitoare la materiale, finisaje etc. Astfel, puteti alege hartie lucioasa sau carton dublu cretat, si puteti opta pentru printare pe una sau ambele fete.

Calendarele personalizate pot fi legate cu spira (in mai multe culori) si cele de perete sunt prevazute cu agatatoare. Alt aspect legat de finisaje il reprezinta rotunjirea colturilor.

Cei de la ecalendare.ro va pot oferi, pe langa design si print, si consultanta astfel incat calendarele "sa vina manusa" afacerii dumneavoastra.

Ideal este ca materialele promotionale sa respecte stilul si valorile companiei, iar asta se aplica mai ales la calendare, care sunt utilizate in fiecare zi timp de un an de zile. Ele promoveaza subtil dar eficient, si isi lasa amprenta asupra celui care le priveste de cel putin 365 de ori intr-un an.

Asadar, nu faceti rabat de la calitate, astfel incat calendarele personalizate sa-si pastreze aspectul de-a lungul timpului.

Daca va ganditi ca ele expira, sa stiti ca acesta e un avantaj! Anul urmator reprezinta o noua ocazie pentru reinnoirea parteneriatului si o noua oportunitate de a va face loc in biroul si in viata profesionala a clientilor si colaboratorilor!

HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
Evoluția Cifrei De Afaceri Din Comerțul Cu Ridicata Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule si motociclete) a scăzut, in luna ianuarie, cu 20%...
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA) a virat suma de 286.390.685,13 lei, în vederea decontării facturilor pentru 237 de obiective finanţate prin Programul...
#calendare personalizate, #calendare birou , #Firme publicitate