O franciza de succes in 32 de tari ajunge si in Romania

Joi, 31 Octombrie 2019, ora 12:47
3983 citiri
O franciza de succes in 32 de tari ajunge si in Romania
Foto: Mr Jeff Store

Jeff este un start-up inovator de tip franciza care, prin intermediul aplicatiei proprii, a vandut in 4 ani de la lansare 1780 de centre in 32 de tari, cu mai mult de 600.000 utilizatori din intreaga lume, iar acum se lanseaza in Romania si tinteste colaborarea cu investitorii care doresc sa se alature unui start-up de succes.

Jeff promoveaza conceptul "The Good, Good Life": persoana care acceseaza aplicatia Jeff, sau intra in Jeff hubs - Mr Jeff, Beauty Jeff sau Fit Jeff - are acces la serviciile necesare ca sa traiasca bine sau sa se simta bine.

Mr Jeff, franciza de spalatorie a brandului Jeff, a inceput deja sa isi recruteze potentialii parteneri din Romania prin webinarii si prezentari in care le explica afaceristilor romani avantajele acestui concept inovator de spalatorie si curatatorie care revolutioneaza serviciul, atat pentru clienti, cat si pentru investitori.

Prin aplicatia proprie, disponibila pentru utilizatorii Android sau iOS, clientii isi pot selecta locatia exacta, ziua si ora la care un sofer Mr Jeff se prezinta pentru a ridica rufele de spalat. In 48 ore, rufele spalate si calcate sunt livrate inapoi la locatie. Serviciul poate fi folosit atat pe baza de abonament, cat si punctual, si se inspira din necesitatea clientului urban, conectat la tehnologie, de a accesa usor o aplicatie si de a avea control asupra timpului si asupra optiunilor sale. Din acest motiv, Mr Jeff si-a castigat o noua nisa de piata: 60% din clientii sai nu au mai folosit niciodata inainte serviciile unei spalatorii.

Jeff doreste sa patrunda pe piata din Romania prin investitorii locali dornici sa se alature acestui model testat cu succes in Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si Asia de Sud-Est. Secretul acestei expansiuni rapide este modelul de parteneriat dintre Jeff si francizati: training-uri recurente, know-how sharing si un marketing online foarte bine orchestrat, pe care Jeff il planifica pentru toti francizatii sai.

Modelul de business, verificat intr-o varietate mare de locatii, estimeaza un prag de rentabilitate incepand din luna a cincea de la deschiderea francizei si o recuperare a investitiei in aproximativ 18 luni. Ca stimulent pentru noii francizati din Romania, Jeff ofera ca bonus gratuitate la taxa de franciza pentru primele 12 luni.

Managementul Jeff estimeaza ca si piata din Romania va fi deschisa acestui business care a crescut in 4 ani de la cei 3 antreprenori initiali la peste 500 de angajati directi si 3500 de angajati ai francizelor din intreaga lume.

Desi Mr Jeff are ca target in principal consumatorul tanar, conectat la Internet si utilizator de aplicatii precum cele de ride-sharing sau de shopping on-line cu livrare si plata prin card bancar, start-up-ul se adreseaza si celor care prefera varianta clasica: aceea de a se prezenta personal in spalatoria Mr Jeff, numita Mr Jeff Store, pentru a lansa o comanda, putand achita si in numerar.

Ca perspective de viitor, Jeff si-a propus sa cucereasca si piata serviciilor beauty, sub denumirea Beauty Jeff, deschizand in octombrie primul salon de infrumusetare in Argentina. In urmatoarele luni, Jeff va intra si pe piata serviciilor de fitness, cu centrele Fit Jeff; ambele linii de business vor functiona in regim de franciza, dupa modelul de succes patentat deja de spalatoria Mr Jeff.

Eloi Gomez, CEO si co-fondator Jeff, isi explica astfel viziunea: "focusul nostru a fost, inca din prima zi, sa le oferim clientilor o valoare adaugata, iar noi credem ca putem face acest lucru, nu doar spalandu-le si calcandu-le hainele, ci si oferindu-le serviciile care ar putea sa le simplifice viata de zi cu zi".

In 2017, Google a inclus Mr Jeff, actualul Jeff, in lista celor mai bune 20 de start-up-uri din intreaga lume. Expansiunea Mr Jeff a luat amploare prin accesarea unui fond de 12 milioane de dolari, in 2018 (All Iron Ventures) si prin sustinere directa de la reputati antreprenori europeni, precum Albert Armengol, CEO Doctoralia, Jeroen Merchiers, Managing Director al Airbnb pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa, si Kim Jung, CEO NX Corp. Tot in 2018, start-up-ul spaniol a achizitionat 350 de francize ale firmei braziliene LAVA E LEVA.

#franciza aplicatie Jeff , #Aplicatii mobile