Serviciile matrimoniale online: Multi doresc, putin platesc

Vineri, 26 Septembrie 2014, ora 15:10
2013 citiri
Serviciile matrimoniale online: Multi doresc, putin platesc
Sursa foto: Cupid

Cupidon nu are intotdeauna succes, dupa cum au remarcat si proprietarii companiei de anunturi matrimoniale din Edinburgh cu acelasi nume. Cupid (Cupidon), care are in proprietate site-urile de intalniri Cupid.com, UniformDating.com si LoveBeginsAt.com, a anuntat pierderi de 4,3 milioane de dolari in primele sase luni ale anului, in crestere cu 20% fata de acelasi interval din anul anterior.

Problema este ca, acum, clientii Cupid se arata interesati de alte site-uri care ofera servicii similare. Desi din Edinburgh inca reuseste sa transforme unul din fiecare 30 vizitatori ai site-urilor sale in abonati platitori, numarul de utilizatori noi a scazut, scrie The Economist.

La sfarsitul lunii iunie 2012, site-urile detinute de Cupid aveau 113.000 de abonati care plateau; in iunie 2014, mai aveau doar 48.000, fiecare dintre ei platind companiei circa 20 de lire sterline. Cresterea concurentei si o crestere a cheltuielilor de marketing pentru a atrage si pastra clientii au slabit pozitia firmei, este de parere Phil Gripton, seful Cupid.

In prima jumatate a anului 2012, Cupid cheltuia 48 de lire sterline pentru a atrage fiecare nou utilizator pe site-urile sale; in prezent, aceste cheltuieli au crescut de patru ori. Concurenta tot mai acerba din domeniu a facut mai dificila obtinerea de castiguri.

Cati btitanici sunt activi pe site-urile de dating

Totusi, nu exista o penurie de potentiali clienti. Peste sapte milioane de britanici sunt activi pe site-uri de dating, cautandu-si dragoste on-line, conform lui Henning Wiechers de la firma de cercetare Metaflake, in crestere cu 12% fata de anul 2011.

La nivel mondial, acesta industrie valoreaza miliarde de dolari. Multi au spus ca principala problema a Cupid este modul in care pot fi facute cautarile, pe site, in prezent fiind tot mai folosite aplicatiile pentru terminalele mobile.

Pe piata americana de exemplu, veniturile generate de aplicatii mobile se vor dubla in urmatorii cinci ani, estimeaza firma de cercetare IBISWorld. Principalii concurenti de aici sunt Grindr, aplicatie pentru gay si Tinder, un serviciu similar pentru heterosexuali.

Cea mai mare problema a celor de la Cupid este ca, spre deosebire si de alte site-uri care ofera astfel de servicii, Grindr si Tinder sunt gratis, acesta putand fi unul dintre principalele motive pentru succesul lor din piata. Iar site-urile matiomoniale care sunt gratis, cu este OkCupid.com, au un ritm rapid de crestere. Analistii spun ca taxele sunt o problema pe termen lung pentru site-urile care nu sunt gratis. Si pentru ca utilizatorii acestor servicii gratuite sunt, in general, mai tineri decat cei care le folosesc, in prezent, pe cele pe baza de abonament, perspectivele de crestere economica sunt sumbre.

Raspunsul lui Cupid la aceasta problema este Tangle, propria aplicatie de dating care va fi lansata in luna octombrie. Si aceasta va fi gratuita, dar va include cateva functii pentru care utilizatorii vor trebui sa plateasca, daca vor sa le foloseasca. Compania va afla in curand daca tinerii cred ca dragostea trebuie sa fie intotdeauna "la liber".

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#social media, #internbet dating, #cupidon dating , #Stiri Social Media