Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
Social Media > Retele sociale
A   A   A

Top Social Brands 2017: Iata care sunt cele mai puternice branduri in social media

Top Social Brands 2017: Iata care sunt cele mai puternice branduri in social media
Revista Biz a lansat a noua editie Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternica prezenta in social media. Samsung, Coca Cola si Avon ocupa primele trei pozitii in editia Top Social Brands 2017. Ele sunt urmate de Vodafone, Lidl, Huawei, McDonald's, Orange, Banca Transilvania si Bitdefender.
Rezultatele studiului au fost anuntate in cadrul conferintei Top Social Brands, eveniment care a avut loc la ARCUB Gabroveni, Bucuresti. Topul reuneste 75 de branduri care integreaza cele mai de impact strategii si cele mai eficiente canale de comunicare ale momentului.

Conferinta Top Social Brands a prezentat strategii eficiente de promovare in retelele sociale si a identificat tendintele si provocarile industriei digitale.

"Studiul Top Social Brands arata in fiecare an ce branduri au reusit sa se impuna avand o strategie coerenta si, in acelasi timp, este un indicator util companiilor care vor sa urmareasca ce canale au functionat si cine sunt adevaratii campioni in comunicarea digitala", a declarat Marta Usurelu, redactor-sef si actionar majoritar al revistei Biz.

Metodologie:

Studiul Top Social Brands 2017 este rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media, in intervalul 30 aprilie 2016 - 30 aprilie 2017.

In analizarea brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati care pot fi desfasurate pentru promovarea in social media: blog de companie / de brand; campanii pe bloguri / cu videobloggeri; pagina de Facebook; aplicatii Facebook; cont de Twitter; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube; cont Google+; cont Instagram; activitati de brand (promovare, interactiune, customer care) in noi retele sociale (Snapchat, Periscope, WhatsApp) ; campanii de promovare sau endorsement pe paginile de Facebook ale unor celebritati; campanii de advertising (paid media) in retele de socializare de nisa si aplicatii mobile (Shazam, Instagram, Twitter, Foursquare, Flipboard) ; proiecte speciale video; alte conturi de social media (Pinterest, Flickr, Wikipedia, Snapchat, Tumblr etc) sau alte activitati in afara celor mentionate mai sus.

Top Social Brands 2017 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in doua clasamente preliminare: topul ZeList (aparitii si viewership) - (35%) si topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de companii si a cercetarii proprii asupra peisajului social media din Romania (65%).

Clasamentul celor 75 de branduri poate fi accest pe site-ul http://www.revistabiz.ro/top-social-brands-2017-download/. Studiul poate fi citit integral si in Revista Biz.
Facebook ShareTweet
 Luni, 12 Iunie 2017, ora 22:43

 Articol citit de 1471 ori

Cele mai citite
Versiuni: mobil  /  Web
Contact  |  Ajutor
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor