In peisajul afacerilor imobiliare, companiile care administreaza imobile si cladiri de birouri inchiriate par sa aiba un business profital. Exista o cerere continua de locuinte si spatii pentru birouri. Insa volumul mare al cererii nu este o garantie pentru succesul in afaceri.
Dupa cum stiti foarte bine, trebuie sa faceti o analiza atenta privind eligibilitatea si solvabilitatea clientilor. In plus, aveti de suportat costuri continue pentru intretinerea portofoliului de proprietati.
Trebuie sa suportati costul impozitelor, reparatiilor majore si mentenantei, a politelor de asigurare, precum si riscul fluctuatiilor pretului de inchiriere pe piata.
Pentru a administra eficient aceste riscuri si a lua cele mai bune decizii pentru a va spori profitul, aveti nevoie de un instrument de afaceri puternic si adaptat nevoilor dumneavoastra: softul de management WizCount.
Cu WizCount, managerii care administreaza imobile inchiriate pot avea in orice moment o imagine clara, de ansamblu, privind statusul tuturor proprietatilor din portofoliu si pot lua din timp decizii strategice.
Va prezentam cei cinci pasi pentru a va creste profitabilitatea afacerii utilizand softul de management WizCount:
1. Monitorizati in permanenta contractele de inchiriere
Fiecare contract de inchiriere incheiat de compania dumneavoastra are clauze specifice, negociate cu clientii, include termeni si conditii, facilitati acordate pe perioada fixa sau nedeterminata.
O monitorizare atenta in softul de management WizCount a acestor contracte va ajuta sa:
Centrele de cost va permit sa aveti o imagine clara a veniturilor si costurilor operationale pentru a va adapta ofertele de inchiriere in mod adecvat. Dupa cum stiti, tarifele pentru utilitati sunt in continua schimbare.
Fara o evidenta clara a costurilor cu electricitatea, gazele, apa calda, serviciile de salubritate etc., nu puteti sti clar daca preturile de inchiriere le acopera si va asigura si un profit.
Crearea si monitorizarea centrelor de cost in softul de management WizCount sunt utile si pentru a identifica proprietatile cu probleme speciale (consum foarte mare de apa calda sau curent electric) pentru a lua masurile cuvenite - inclusiv verificari pentru a repara eventualele defectiuni din reteaua de furnizare a utilitatilor.
3. Monitorizati statusul tuturor proprietatilor
Fiecare zi in care un spatiu de birouri sau o locuinta nu are un chirias este o zi in care compania dumneavoastra acumuleaza pierderi. Cu softul de management WizCount, aceste pierderi sunt usor de evitat, prin setarea de alerte referitoare la contractele de inchiriere care vor expira si nu vor fi reinnoite.
In plus, puteti bloca in sistem spatiile si imobilele pentru care s-a agreat o oferta ferma si puteti monitoriza evolutia ante-contractelor de inchiriere, aplicand cu promptitudine clauzele referitoare la depasirea termenului agreat pentru incheierea contractului de inchiriere propriu-zis.
4. Evaluati permanent situatia contractelor pentru fiecare client
Softul de contabilitate - gestiune financiara - management WizCount va permite sa creati profiluri pentru fiecare client, in care puteti monitoriza si emite din timp notificari daca:
Evidenta profitabilitatii portofoliului de proprietati poate fi cat de detaliata doriti in softul de contabilitate WizCount: la nivel de apartament/ unitate de spatiu pentru birouri, la nivel de cladire sau pentru intregul complex rezidential/ comercial.
Aceste rapoarte detaliate va vor semnala din timp unitatile cu probleme, care acumuleaza pierderi, pentru a lua masuri corective din timp.
Descoperiti si alte beneficii ale softului de management WizCount - un instrument pentru afaceri dezvoltat de Wizrom Software, partenerul de incredere al tuturor antreprenorilor din Romania!