Cum deschizi o firma doar cu buletinul

Marti, 01 Aprilie 2014, ora 13:35
4160 citiri
Cum deschizi o firma doar cu buletinul

Cabinetele de avocatura sunt o solutie la indemana pentru cei care doresc sa-si infiinteze o firma rapid si chiar sa primeasca gazduire pentru sediul social al noii companii.

In continuare va vom perzenta premisele infiintarii unei firme si va vom oferi cateva sfaturi prin care puteti evita neplacerile si intarzierile generate de obtinerea documentelor oficiale pentru intocmirea dosarului de inmatriculare depus la Oficiul National al Registrului Comertului.

Stabilirea sediului social. Obligatiile antreprenorului

Intreprinzatorii care doresc sa constituie o societate comerciala sunt obligati sa stabileasca sediul social al firmei. Unii opteaza pentru un spatiu comercial, altii aleg ca sediul profesional un apartament dintr-o cladire cu locuinte.

In acest caz (sediu profesional - un apartament dintr-o cladire cu locuinte - n.red.), se va incheia un Contract de Spatiu intre fondatorii firmei si proprietarul apartamentului.

Insa, pentru a putea redacta dosarul de inregistrare, intreprinzatorii vor fi nevoiti sa obtina acordul asociatiei de locatari si al vecinilor. Aceasta operatiune legala poate dura cateva zile.

Persoanele care nu dispun de un imobil pentru sediu social sau care doresc sa simplifice procedura stabilirii sediului social pot apela la serviciul de gazduire sediu social pus la dispozitia intreprinzatorilor de catre cabinetele de avocatura.

Acte necesare pentru a obtine gazduire: Buletinul

Infiintarea unei firme nu a fost niciodata mai simplu de realizat, astfel singurul act necesar in procedura de infiintare a firmei este cartea de identitate.

Atentie, insa, potrivit prevederilor din art.3 litera h din Legea 51/1995, o firma isi poate avea sediul social la adresa unui cabinet de avocatura pe o perioada de maxim 1 an.

Asadar, contractul de gazduire sediu social se poate incheia pe cateva luni sau un an intreg, in functie de preferintele intreprinzatorilor.

Ce trebuie facut?

Antreprenorii vor lua legatura cu angajatii cabinetului de avocatura prin telefon sau personal pentru a stabili onorariul si serviciile incluse in diferitele oferte propuse de expertii care colaboreaza cu biroul respectiv.

Ce beneficii iti aduce gazduirea sediului social

In majoritatea cazurilor, serviciul de gazduire sediu social presupune preluarea si comunicarea notificarilor trimise de clienti, furnizori sau organele de inspectie fiscala.

Intreprinzatorii companiilor vor putea beneficia mai usor si de suportul juridic necesar in desfasurarea activitatii economice.

Pasii legali in stabilirea sediului social la o casa de avocatura

Inainte de incheierea contractului de asistenta juridica, angajatii cabinetului de avocatura vor explica procedurile necesare pentru infiintarea unui SRL.

Dupa depunerea actului de identitate, colaboratorii cabinetului de avocatura vor obtine toate documentele oficiale pentru a redacta dosarul de inregistrare depus la oficiul Registrului Comertului.

Intreprinzatorii vor fi notificati despre stadiul in care se afla intocmirea dosarului.

Dupa depunerea actelor oficiale, in termen de trei zile un judecator delegat din cadrul O.N.R.C. va pronunta decizia de aprobare a infiintarii societatii comerciale.

Certificatele necesare pentru functionarea firmei se vor ridica dupa achitarea taxelor percepute de Registrul Comertului..

Poti beneficia de sprijin si dupa schimbarea sediului social

Antreprenorii trebuie sa stie insa ca pot opta pentru suportul juridic necesar in desfasurarea activitatii economice chiar si dupa ce si-au schimbat sediul social al firmei.

Acest articol v-a fost oferit de Cabinet de avocatura Leonte Oana Madalina

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Un director al FMI transmite că nu există riscul unei recesiuni globale. "În acest moment, va fi nevoie de mult pentru a deraia această economie"
Un director al FMI transmite că nu există riscul unei recesiuni globale. "În acest moment, va fi nevoie de mult pentru a deraia această economie"
Unul dintre cei mai importanţi economişti ai Fondului Monetar Internaţional a semnalat un risc redus de recesiune globală, în ciuda zgomotelor continue de incertitudine geopolitică,...
Microsoft renunță la aplicația Teams în suita Office. Care este motivul
Microsoft renunță la aplicația Teams în suita Office. Care este motivul
Microsoft a anunțat recent că va separa aplicația Teams de suita Microsoft 365, decizie luată pentru a evita complicatiile legale și pentru a oferi claritate clienților, conform...
#firma buletin, #gazduire sediu social, #cum faci firma , #Sediu