Volkswagen isi schimba sigla pentru a-si reface imaginea patata de scandalul Dieselgate

Marti, 17 Aprilie 2018, ora 10:25
13035 citiri
Volkswagen isi schimba sigla pentru a-si reface imaginea patata de scandalul Dieselgate
Foto: CC0 Creative Commons

Grupul german Volkswagen AG intentioneaza sa modifice sigla brandului pentru prima data din 2012, deoarece se pregateste pentru era vehiculelor electrice si incearca sa-si refaca imaginea, afectata de Dieselgate.

Noua sigla va fi prezentata anul viitor, odata cu lansarea unor modele electrice.

Adaptandu-se perioadei actuale, sigla va trebui sa fie vizibila atat pe masini cat si pe ecranele smartphone-urilor, a anuntat Jochen Sengpiehl, seful de marketing al brandului VW, transmite Bloomberg.

Emblema VW, modificata ultima data in urma cu sase ani cu o imagine tridimensionala, s-a schimbat foarte putin de la renasterea producatorului auto, dupa al Doilea Razboi Mondial.

"Brandul VW nu este in cea mai buna forma, comparativ cu anii precedenti", deoarece marca si-a piedut din atractie incercand sa fie "prea nemteasca". "Nu este numai din cauza scandalului legat de emisiile motoarelor diesel", a declarat Sengpiehl.

De asemenea, brandul VW va extinde utilizarea mediilor digitale si a retelelor de socializare, pentru a-i convinge pe consumatorii sceptici sa treaca la vehiculele electrice.

O imagine proaspata a brandului reprezinta cheia planului de 20 de miliarde de euro al Volkswagen de cucerire a pietei vehiculelor electrice.

"Principala provocare este: Cum facem sa patrunda oamenii in lumea electrica. Vrem ca oamenii sa se amuze cu asta. Trebuie sa fim mai plini de culoare", a afirmat Sengpiehl.

In pofida amenzilor, a litigiilor judiciare si a prejudicierii reputatiei companiei in urma Dieselgate, grupul VW a raportat in 2017 vanzari record de 10,74 milioane de vehicule si un profit de 11,6 miliarde de euro (14,3 miliarde de dolari).

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

FMI face o previziune negativă pentru România. Creșterea economică, revizuită în scădere
FMI face o previziune negativă pentru România. Creșterea economică, revizuită în scădere
Fondul Monetar Internaţional (FMI) a revizuit în scădere estimările privind creşterea economiei româneşti în acest an, de la 3,8% cât estima în octombrie, până la 2,8%, arată cel mai...
China folosește inteligența artificială pentru a influența alegerile din SUA
China folosește inteligența artificială pentru a influența alegerile din SUA
Potrivit unui raport recent publicat de Microsoft Threat Analysis Center (MTAC), atât China cât și Coreea de Nord intensifică eforturile de a influența procesul electoral din Statele Unite ale...
#sigla Volkswagen, #Volkswagen schimba sigla , #stiri Volkswagen