A fost deschisa o linie telefonica destinata informarii clientilor din turism

Marti, 21 Aprilie 2020, ora 11:25
826 citiri
A fost deschisa o linie telefonica destinata informarii clientilor din turism
Foto: Arhiva Ziare.com

Directia Generala Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA) a deschis o linie telefonica dedicata persoanelor care doresc sa afle detalii despre situatia anularii pachetelor turistice si a rambursarii sumelor achitate, potrivit unui anunt postat marti pe pagina de Facebook a Ministerului Turismului - actuala Directie Generala Turism din MEEMA.

"La nivelul Ministerului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri - Directia Generala Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au intrebari referitoare la reprogramarea calatoriilor, anularea acestora si implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, in contextul situatiei epidemiologice actuale.

Numarul de telefon este: 0751.122.311. Pe aceasta cale, va adresam rugamintea sa apelati acest numar de telefon doar daca va aflati intr-una dintre situatiile mai sus mentionate", se mentioneaza in anuntul facut de Directia Generala Turism din Ministerul Economiei.

La inceputul acestei luni, ministrul Economiei, Virgil Popescu, a facut un apel la romanii care au platit avansuri la agentiile de turism sa nu mearga sa ceara banii inapoi, "pentru ca nu au de unde sa-i dea si risca sa introduca firmele in faliment", aratand ca lucrul cel mai prudent ar fi "sa mai astepte sau sa ceara un voucher de la agentie, o reprogramare".

Citeste si Cum isi vor recupera romanii banii pe concediile ratate? Agentiile de turism propun vouchere de vacanta in tara si tichete de masa ...citeste mai departe despre "A fost deschisa o linie telefonica destinata informarii clientilor din turism" pe Ziare.com

#linie telefonica informatii turism , #Stiri Administratie