Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
Administratie > Stiri Administratie
A   A   A

Cum te asiguri că nu ești înșelat la comenzile făcute online în perioada reducerilor: ”Sunt informațiile care arată că site-ul este sigur”

Cum te asiguri că nu ești înșelat la comenzile făcute online în perioada reducerilor: ”Sunt informațiile care arată că site-ul este sigur”
Cumpărăturile online, preferate de români FOTO Unsplash
Directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Paul Anghel, recomandă cumpărătorilor să verifice preţurile produselor, în perioada reducerilor de iarnă, prin consultarea site-urilor care afişează preţuri comparative pentru acelaşi produs şi să citească cu atenţie caracteristicile acestuia.
"În perioada reducerilor de iarnă este recomandat să verificaţi preţurile prin consultarea site-urilor care afişează preţuri comparative pentru acelaşi produs, practică ce a dus la îmbunătăţirea constanţa a modalităţilor de prezentare a preţurilor şi reducerilor de către magazinele online. Pentru cumpărături avantajoase în perioada ofertelor de iarnă, citiţi cu atenţie caracteristicile produsului şi verificaţi dacă acesta corespunde cu adevărat dorinţelor şi nevoilor dumneavoastră", a scris Paul Anghel, luni, pe Facebook.
În opinia sa, cumpărăturile din această perioadă pot fi făcute în deplină siguranţă dacă se întocmeşte o listă cu produsele pe care cumpărătorii doresc să le cumpere şi cu preţurile actuale ale acestora, fiind astfel informaţi cu privire la reducerile de preţuri.

"Verificaţi stocul existent; verificaţi preţul afişat şi dacă acesta este integral (conţine sau nu TVA); verificaţi dacă preţul include şi costul de livrare; în cazul în care comandaţi online, verificaţi, înainte de a trimite comandă, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când aţi ales produsul; dacă aveţi nelămuriri, contactaţi comerciantul prin telefon pentru a cere informaţîi suplimentare asupra produsului, serviciilor post-vânzare sau a condiţiilor de livrare.

Modul în care comerciantul răspunde la aceste întrebări vă poate oferi indicii asupra seriozităţii vânzătorului; comerciantul este obligat să informeze corect şi complet consumatorii, oferind, printre altele, informaţii despre datele de identificare, caracteristicile esenţiale ale produsului, preţul cu toate taxele incluse, cheltuieli de livrare şi modalităţi de plată, perioada de valabilitate a ofertei sau a preţului, durata minimă a contractului, funcţionalitatea, compatibilitatea şi interoperabilitatea bunurilor cu elemente digitale, a conţinutului digital şi a serviciilor digitale precum şi existenţa şi modul de exercitare a dreptului de denunţare unilaterală a contractului", a punctat re ...citeste mai departe despre "Cum te asiguri că nu ești înșelat la comenzile făcute online în perioada reducerilor: ”Sunt informațiile care arată că site-ul este sigur”" pe Ziare.com
Facebook ShareTweet
 Luni, 23 Ianuarie 2023, ora 12:01

 Articol citit de 74 ori

Versiuni: mobil  /  Web
Contact  |  Ajutor
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor