Criza muta show-room-ul Infiniti din Otopeni, in Bucuresti

Vineri, 21 August 2009, ora 14:07

1386 citiri

Infiniti, brandul premium al constructorului nipon de autoturisme Nissan, si-a relocat show-room-ul din Otopeni in Bucuresti, deoarece dezvoltatorul imobilului din localitatea ilfoveana a fost afectat de criza si nu a mai putut finaliza investitia.

"Proiectul show-room-ului de la Otopeni (care trebuia sa fie deschis in luna septembrie, n.r.) a fost anulat. Contextul economic nu a ocolit, din pacate, nici pe dezvoltatorul imobilului din Otopeni, acesta fiind in imposibilitatea de a-si indeplini sarcinile contractuale. Suntem totusi optimisti in finalizarea proiectului cu o intarziere minima, probabil undeva la o luna, intr-o locatie mult mai avantajoasa pentru brandul nostru. Noul centru se va deschide la parterul uneia dintre cladirile proiectului City Gate, din Piata Presei Libere", a declarat, pentru NewsIn, directorul general al AutoJapan, importatorul exclusiv pentru Romania al Infiniti, Mircea Eremia.

Acesta considera ca, cel mai tarziu la inceputul lunii noiembrie, va putea deschide oficial noua locatie. Eremia estima, la sfarsitul lunii iunie, ca investitia in show-room-ul de la Otopeni se va ridica la valoarea de un milion de euro. 

"Este prematur sa estimam noul nivel al costurilor de investitie, avand in vedere faza premergatoare licitatiei pentru alegerea antreprenorului. Estimam deschiderea show-room-ului undeva in a doua jumatate a lunii octombrie, primele zile ale lui noiembrie", a mai spus Eremia.

Directorul general al AutoJapan a mai precizat ca targetul initial al companiei, de a comercializa 100 de unitati Infiniti in primul an de la intrarea oficiala pe piata, este mentinut, bazandu-se pe deschiderea show-room-ului de la finele lunii octombrie, inceputul lunii noiembrie, insa alte prognoze, pe o "piata auto haotica" in acest moment, sunt greu de facut.

"in conditiile actuale, insa, este foarte greu de preconizat incotro ne indreptam. Activam pe piata haotica in acest moment, unde legea este facuta de nivelul discountului oferit. Nu dorim sa intram in acest joc, pentru ca in final, chiar daca momentan nu realizam acest lucru, vom avea de pierdut. Este foarte adevarat ca ne confruntam cu o situatie economica fara precedent si trebuie sa ne adaptam conditiilor speciale, prin realizarea unui proiect de cash-flow cat mai eficient, dar totusi cred ca trebuie sa ne concentram mai mult pe paastrarea imaginii brandului, in general. O marca puternica pana acum poate pierde enorm la nivel de imagine dupa aceasta criza", a mai declarat Mircea Eremia.

Modelele comercializate de Infiniti in Europa sunt G-Sedan, Coupe, Cabriolet- si SUV-urile FX si EX.

AutoJapan este distribuitorul exclusiv pentru Romania al produselor Infiniti si face parte din grupul AutoItalia. in luna iunie, compania avea sase angajati, urmand ca, pana la finele anului, numarul acestora sa se dubleze.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro

Sursa: Business24

#bucuresti, #criza, #infiniti, #investitie, #topeni , #Piata auto

Adaugă comentariu