Hyundai a redus tinta de vanzari pentru 2008 din cauza pretului petrolului

Luni, 07 Iulie 2008, ora 09:49

1178 citiri

Compania Hyundai Motor, cel mai mare producator de masini din Coreea de Sud, a anuntat faptul ca a trebuit sa reduca tinta de vanzari locale pentru acest an cu 6 procente, din cauza preturilor record atinse de barilul de petrol, care afecteaza bugetele consumatorilor in a patra cea mai mare economie asiatica. In

schimb, corporatia afiliata Kia Motors, al doilea producator de

masini al tarii, a anuntat o crestere a pragului de vanzari

domestice cu 11 procente, fiind ajutata de popularitatea eficientei

consumului de combustibil a masinilor Morning si a noilor modele

lansate.


Astfel,

Hyundai, care controleaza aproape jumatate din piata auto a Coreei

de Sud, a anuntat intr-un comunicat de presa ca vrea sa

vanda 630.000 de vehicule, comparativ cu 670.000 prevazute

initial. Anul trecut, creatorul sedan-ului Sonata si a SUV-ului

Santa Fe a vandut 625,275 de vehicule in Coreea de Sud,

scrie Reuters.


De

partea cealalta, Kia si-a crescut tinta vanzarilor la

364.000 de unitati in 2008, de la precedenta tinta de

327.000 de unitati. Kia a vandut 271.809 vehicule in

propria tara anul trecut.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO
Eveniment exploziv, o monedă a devenit cea mai puternică din lume: A crescut cu 25% față de dolarul american

Sursa: Business24

Adaugă comentariu