Versiune "noua" de MINI lansata la Beijing

Marti, 12 August 2008, ora 16:51

1358 citiri

Olimpiada este cel mai mare eveniment sportiv de pe planeta, cu adiente uriase. Este foarte greu sa le distragi atentia fanilor inraiti cu altceva decat sport in aceasta perioada, dar daca reusesti poate fi un castig imens pentru afacerea ta.Companiile auto, de obicei, isi asociaza imaginea ori cu sportivii participanti, ori cu evenimentul in sine.


MINI, in aceasta perioada, avea misiunea grea de a promova

lansarea Clubman in China si a ales o cale simpla, dar inedita si

eficienta: au taiat multe masini in doua si au creat ricse.


Potrivit ziarelor locale, actiunea s-a dovedit a fi un mare succes,

posterioarele de Clubman ajungand pe prima pagina a mai multor

publicatii, in timp localnicii si turistii le apreciaza pentru confortul sporit.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
ChatGPT a fost dat în judecată, de o asociaţie de protecţie a vieţii private:"Nici chiar editorul său, OpenAI, nu îl poate opri"
Vizita neașteptată a lui Elon Musk în China. Ce urmărește să obțină miliardarul american din întâlnirile cu oficialii comuniști VIDEO

Sursa: Business24

Adaugă comentariu