Ai facut o comanda online, dar intarzie foarte mult? Ce drepturi ai si unde poti face reclamatie

Marti, 20 Decembrie 2016, ora 14:56

2396 citiri

Foto: ANCOM

Decembrie e luna cadourilor, ceea ce inseamna ca e o perioada aglomerata pentru comerciantii online. Chiar daca e bine sa comanzi din timp ca sa fii sigur ca vei intra in posesia lor cand ai nevoie, ce poti sa faci in cazul in care cumparaturile facute online intarzie foarte mult?

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) ii sfatuieste pe utilizatori ca, in cazul intarzierilor la livrarea unor bunuri comandate online, sa se adreseze direct comerciantilor, care au obligatia de a se asigura ca produsele ajung, in termenul agreat, la clientii lor, potrivit unui comunicat remis Ziare.com.

Bine de stiut

Iata ce sfaturi are ANCOM:

- Achizitionarea online a unor bunuri reprezinta un contract incheiat prin mijloace de comunicatie la distanta intre comercianti si persoana care comanda. De regula, prin acest contract, comerciantii se angajeaza fata de clientii lor sa furnizeze produsele comandate intr-un anumit termen.

- Expedierea bunurilor ...citeste mai departe despre "Ai facut o comanda online, dar intarzie foarte mult? Ce drepturi ai si unde poti face reclamatie" pe Ziare.com

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro

Sursa: Business24

#intarzieri comenzi online, #comenzi online drepturi , #Stiri Companii

Adaugă comentariu