Siemens Race: Concurs tematic cu bloggeri

Joi, 10 Mai 2012, ora 15:16

1238 citiri

Cea de-a doua editie Siemens Race a inceput joi, iar in cadrul ei, cinci echipe de bloggeri vor strabate Romania pentru descoperirea solutiilor de dezvoltare urbana sustenabila.

Proiectul se va desfasura in perioada 10-16 mai si presupune parcurgerea unei distante de peste 1.500 de km.

Timp de sapte zile, bloggerii vor intra in contact cu tehnologiile compatibile cu mediul inconjurator din 13 orase din tara, descoperind alaturi de fanii lor din mediul online importanta adoptarii acestora in vederea construirii unui viitor sustenabil.

Probele din cadrul intrecerii vor viza domenii precum infrastructura pentru orase, energie, sanatate sau industrie si vor putea fi rezolvate de bloggeri doar cu ajutorul fanilor din mediul online.

"Lansarea celei de-a doua editii Siemens Race a fost primita bine de catre utilizatorii din mediul online. In perioada de teasing a campaniei, am reusit sa atragem o audienta online de 75.000 de persoane, conform Zelist. La aceasta cifra se adauga si audienta conturilor de Facebook ale bloggerilor aflati in campanie.

Avem incredere ca prin utilizarea instrumentelor de social media vom reusi sa crestem interesul publicului fata de tehnologiile de dezvoltare sustenabila din Romania", declara Dan Santimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens Romania.

Prima editie a proiectului Siemens Race a fost premiata cu Silver Award for Excellence la Categoria "Comunicarea Proiectelor de Mediu" in cadrul competitiei Romanian PR Award din 2011.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO
Eveniment exploziv, o monedă a devenit cea mai puternică din lume: A crescut cu 25% față de dolarul american

Sursa: Business24

#Siemens Race 2012, #competitie Siemens Race bloggeri, #traseu campanie Siemens Race, #Siemens proiect mediu , #Investitii

Adaugă comentariu