Ghid practic: Tratamentul fiscal aferent cheltuielilor de sponsorizare

Joi, 25 Septembrie 2014, ora 16:10

1504 citiri

Foto: trainfred.com

Sponsorizarea este actul juridic prin care doua persoane convin cu privire la transferul dreptului de proprietate asupra unor bunuri materiale sau mijloace financiare pentru sustinerea unor activitati fara scop lucrativ desfasurate de catre una dintre parti, denumita beneficiarul sponsorizarii.

Care este tratamentul fiscal al cheltuielilor de sponsorizare, precum si cum se aplica in practica prevederile fiscale, aflati din materialul de mai jos.

Contractul de sponsorizare se incheie in forma scrisa, cu specificarea obiectului, valorii si duratei sponsorizarii, precum si a drepturilor si obligatiilor partilor. NU este obligatoriu incheierea acestuia in forma autentica.

Beneficiar al sponsorizarii poate (pot) fi:

-orice persoana juridica fara scop lucrativ, care desfasoara sau urmeaza sa desfasoare o activitate in domeniile: cultural, artistic, educativ, de invatamant, stiintific-cercetare fundamentala si aplicata, umanitar, religios, filantropic, sportiv, al protectiei drepturilor omului, medico-sanitar, de asistenta si servicii sociale, de protectia mediului, social si comunitar, de reprezentare a asociatiilor profesionale, precum si de intretinere, restaurare, conservare si punere in valoare a monumentelor istorice;

Citeste continuarea articolului Ghid practic: Tratamentul fiscal aferent cheltuielilor de sponsorizare pe Avocatnet.ro.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Google renunță la Dock-ul cu încărcător pentru tableta Pixel
Samsung anunță inovații AI pentru interfața One UI 6.1.1

Sursa: Business24

#cheltuieli sponsorizare, #tratament fiscal sponsorizare , #Firme Romania

Adaugă comentariu