O intalnire neasteptata l-a inspirat sa creeze un imperiu de 180 de milioane de dolari

Luni, 20 Iunie 2016, ora 16:21

1078 citiri

Foto: Facebook/Filip Tysander

In 2011, pe cand avea 26 de ani, suedezul Filip Tysander lansa propriul sau brand de ceasuri. Cinci ani mai tarziu, vanzarile anuale ale companiei sale se ridica la 180 de milioane de dolari.

Totul a inceput in 2006, cand Tysander, care calatorea cu rucsacul in spate prin Australia, l-a intalnit Daniel Wellington, un englez elegant care purta un Rolex cu clasica curea NATO, scrie Business Insider. Aerul sofisticat al englezului l-a impresionat puternic pe tanar si in mintea sa a luat nastere o idee de milioane de dolari. Viitoarea sa companie avea sa se numeasca Daniel Wellington, un imperiu al ceasurilor pe care Tysander l-a construit de unul singur.

"Mi-am dat seama ca exista suficient loc pe piata pentru ceasurile 'preppy'", a spus Tysander intr-un interviu pentru Veckans Affarer.

Numele era pur si simplu potrivit pentru un brand international de ceasuri.

Succesul nu a venit insa peste noapte. Inapoi in Suedia, Tysander a fost concediat de mai multe ori inainte de a se ...citeste mai departe despre "O intalnire neasteptata l-a inspirat sa creeze un imperiu de 180 de milioane de dolari" pe Ziare.com

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro

Sursa: Business24

#Daniel Wellington, #ceasuri DW, #afaceri succes , #Stiri Companii

Adaugă comentariu