Umorul la serviciu: Cat de important este si care sunt limitele de care n-ai voie sa treci

Sambata, 10 August 2013, ora 17:51

1344 citiri

Afacerile sunt complicate si pline de dileme, insa specialistii au cazut de acord asupra unui aspect universal: simtul umorului este foarte important la locul de munca.

Daca reusesti sa ii faci pe oameni sa rada, atunci le captezi atentia si ii determini sa te asculte. Odata ce se simt suficient de confortabil datorita umorului, exista sanse considerabil mai mari sa asculte ce ai de spus, sustin la unison managerii, potrivit BBC.

La birou, o gluma buna poate detensiona o situatie stresanta si poate ajuta angajatii sa gasesca ceva in comun pe seama caruia sa rada alaturi de sefii lor. Glumele nu sunt neaparat un lucru indispensabil pentru un manager de succes, insa studii recente au demonstrat ca umorul duce la creativitate, la interactiuni interpersonale mai bune si la o atmosfera mai distractiva la serviciu.

Citeste mai multe despre Umorul la serviciu: Cat de important este si care sunt limitele de care n-ai voie sa treci pe Ziare.com

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Google renunță la Dock-ul cu încărcător pentru tableta Pixel
Samsung anunță inovații AI pentru interfața One UI 6.1.1

Sursa: Business24

#umor serviciu, #umor business, #umor afaceri , #Stiri Companii

Adaugă comentariu