Dacia, o "Ikea" a pietei auto pentru italieni

Marti, 08 Iulie 2008, ora 10:56

1379 citiri

Dacia, masina-simbol a romanilor, cucereste incetul cu incetul piata auto din Italia, anticipand pentru 2009 vanzarea a circa 14.000 de autovehicule, dublu fata de anul trecut, potrivit cotidianului italian "Corriere della Sera".

Jurnalistii din Peninsula compara Dacia cu Ikea, in urma

pretului redus si a versatilitatii produselor lansate pe piata de

producatorul roman. Constructorul de la Mioveni a vandut in iunie cu

26% mai multe masini fata de aceeasi perioada a anului trecut.


Anul

acesta, constructorul roman mizeaza pe vanzari in Cizma de 9.500 de

unitati, pentru ca in 2009 numarul masinilor marca Dacia vandute in

Italia sa ajunga la 14.500 de autovehicule.


Clientul Dacia din Peninsula are 47 de ani, este barbat casatorit, are

studii medii si superioare. Loganul MCV atrage, in schimb, clienti mai

tineri si mai elevati. "Este vorba despre un consumator practic, care

are nevoie de o masina spatioasa si solida. Faptul ca tehnologia nu

este de ultima generatie nu pare sa conteze", a declarat Mauro

Tedeschini, directorul revistei auto "Quattroruote". In 92% dintre

cazuri, Dacia a inlocuit o masina care a fost folosita, in medie, circa

8 ani.


Clientii Dacia sunt atrasi nu numai de pretul mic, cat si de spatiul

interior generos al masinii. Salvatore Pistola, presedintele asociatiei

constructorilor straini din Peninsula, UNRAE, considera ca succesul

Daciei pe plaiurile italiene poate fi explicat prin explozia pretului

petrolului, slaba crestere economica a Italiei si sistemul fragil al

creditelor din Cizma.


Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO
Eveniment exploziv, o monedă a devenit cea mai puternică din lume: A crescut cu 25% față de dolarul american

Sursa: Business24

Adaugă comentariu