Google ar putea intermedia achizitia de spatiu publicitar in presa scrisa

Marti, 07 Noiembrie 2006, ora 09:23

862 citiri

Google intentioneaza sa ofere servicii de intermediere a spatiului de reclama in 50 de cotidiane americane, in incercarea de a-si extinde activitatile in afara Internetului, transmite Reuters.Google a invitat un numar de peste 100 de companii, care cumpara deja spatiu publicitar prin intermediul sistemului de marketing online dezvoltat de grup, sa ia parte la testarea, timp de trei luni, a serviciului Print Ads, care va plasa reclame in ziare precum New York Times sau Washington Post.

In cazul in care testul se incheie cu succes, Google ar putea propune serviciul sutelor de mii de clienti ai programelor de publicitate pe Internet. "Serviciul le ofera advertiserilor acces la o retea de ziare, prin intermediul unei interfete online, si abilitatea de a ajunge la o noua baza de clienti", a declarat purtatorul de cuvant al Google, Michael Mayzel.

Anul trecut, Google a testat un serviciu de vanzare a spatiului de reclama dintr-un numar redus de reviste, inclusiv PC Magazine, dar cererea a ramas la un nivel scazut. "Testul actual nu este o licitatie si Google nu cumpara, pentru a revinde apoi, spatiu publicitar", a precizat Mayzel.

Companiile interesate se vor loga in sistemul Google AdWords, urmand sa selecteze publicatiile de care sunt interesate si spatiul publicitar disponibil, pentru a incarca ulterior reclama. Decizia de a aproba sau respinge propunerile le revine ziarelor.

In timpul perioadei de testare, serviciul va fi disponibil in mod gratuit, dar Google intentioneaza sa perceapa, ulterior, un comision.

Mediafax

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Economia Rusiei contra cronometru. Spoiala de suprafață a industriei în floare, finanțată de China, și realitatea cruntă a vieții oamenilor de rând
Când va depăși China economia SUA: Concluzia-șoc dată de un expert de la Oxford, care schimbă totul

Sursa: Business24

Adaugă comentariu