Strategiile de SEO nu sunt afectate de Google Instant

Duminica, 12 Septembrie 2010, ora 00:33

1247 citiri

Google a precizat ca noua aplicatie, Google Instant, nu ar trebui sa-i faca pe marketeri sa-si schimbe strategiile de SEO in asa fel incat campaniile lor online sa fie eficiente si in cazul cautarilor dupa cuvinte partial scrise.

Google Instant ofera raspunsuri pentru fiecare litera tastata, in asa fel incat "f" produce o pagina de linkuri incepand cu Facebook, in vreme ce "fl" aduce rezultate incepand cu Flickr, precizeaza PC Mag.

Au si aparut speculatii ca cei responsabili de strategiile SEO (Search Engine Optimization - optimizarea paginilor web pentru motoarele de cautare) trebuie sa se concentreze de-acum inainte pe cuvintele partial tastate, intrucat utilizatorii de Internet care vor tasta "res" vor cauta "restaurant", nu "rezumat" sau "restaurare".

Insa Alden DeSoto, membru al echipei Google Analytics, le-a recomandat marketerilor sa nu-si schimbe strategiile, cel putin in ceea ce priveste Google Instant.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
ChatGPT a fost dat în judecată, de o asociaţie de protecţie a vieţii private:"Nici chiar editorul său, OpenAI, nu îl poate opri"

Sursa: Business24

#strategii, #seo, #google, #instant , #stiri Google

Adaugă comentariu