Incep inscrierile in competitia Heineken Music Thirst Studio

Vineri, 25 August 2006, ora 12:40

950 citiri

Incepand cu data de 25 august, DJ-ii romani cu abilitati de producator pot inscrie demo-uri in competitia Heineken Music Thirst Studio 2006, anunta un comunicat al companiei. Marele premiu consta intr-o sesiune de productie organizata in studiouri profesioniste din Londra si Barcelona, alaturi de cei doi membri ai renumitului grup de producatori Groove Armada, precum si un set Pioneer CDJ 1000. Inscrierile se desfasoara pana pe data de 15 septembrie cand va incepe procesul de jurizare a demo-urilor.

Demo-urile evaluate si selectate de reprezentantii industriei muzicii electronice urbane din Romania vor fi trimise apoi spre jurizare membrilor grupului britanic Groove Armada, Andy Cato si Tom Findlay, care ii vor alege pe cei trei finalisti ai competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006. Evaluarea se desfasoara pe baza acelorasi criterii in toate tarile in care se organizeaza acest program: nivelul existent al abilitatilor de productie, linia melodica, originalitatea piesei, lirica si priza pe care piesa o poate avea la public.

Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken, a declarat la lansarea oficiala a evenimentului: A"Asteptam ca un numar cat mai mare de DJ sa se inscrie in acest program care s-a bucurat de un succes imens pana acum, in tari precum Danemarca sau Croatia. De asemenea, credem ca interesul industriei va fi la un nivel ridicat nu numai pentru ca Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii romani sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese in studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales pentru ca poate da masura pietei muzicii electronice urbane din Romania.A"

Heineken Music Thirst organizat anul trecut in Romania a adus la platane pe cei mai originali DJ, intr-o competitie care a atras peste 60 de demo-uri in Romania si sute de demo-uri in lume, precum si numerosi fani ai muzicii de club. Noua competitie pune accentul in aceeasi masura pe calitatile de DJ ale participantilor si pe cele de producator, oferind noi oportunitati castigatorilor. Programul este o colaborare de exceptie intre cei mai mari producatori de muzica electronica urbana din intreaga lume si DJ talentati cu abilitati de producator, care va avea ca rezultat aparitia unor noi genuri muzicale.

Componenta de DJ ramane un criteriu important in alegerea marelui castigator, cei trei finalisti avand ocazia de a-si demonstra calitatile de DJ in concertele organizate in Constanta, Timisoara si Cluj unde publicul va vota favoritul competitiei. Castigatorul va avea sansa de a crea o piesa de muzica originala impreuna cu idolii celor mai multi dintre DJ-ii din intreaga lume A- grupul Groove Armada, iar la intoarcerea sa in tara va mixa alaturi de Andy Cato, Tom Findlay si de alti DJ renumiti pe scena unui eveniment de amploare organizat impreuna cu Emag!c Entertainment la Bucuresti in cadrul Heineken Music Thirst Studio 2006.

Programul Heineken Music Thirst a fost initiat in Septembrie 2002, iar in timp a devenit o competitie de referinta pe scena muzicii urbane internationale.

Bloombiz

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Sonos și-a actualizat complet aplicația. Cu ce funcții noi vine
Prăbușirea unui titan din cripto. Cum a ajuns o mare companie să fie acuzată de finanțarea terorismului

Sursa: Business24

Adaugă comentariu