Luxul la romani

Sambata, 28 Ianuarie 2006, ora 04:14

1137 citiri

Cele mai dezvoltate segmente ale industriei de lux sunt automobilele, cosmeticele si parfumurile, in 2005 fiind la mare cautare si bijuteriile si ceasurile de lux. Romania a devenit o piata atractiva, cu atat mai mult cu cat pietele vestice sunt saturate. Momentan, cele mai multe marci prezente in tara sunt italiene si franceze, implantate cu precadere prin acorduri de franciza.

In acelasi timp, majoritatea jucatorilor internationali importanti din industrie (LVMH, Gucci Group, Richemont) prospecteaza Romania ca piata potentiala, analizand momentul propice pentru a patrunde local. Potrivit unui raport al CPP Management Consultants Ltd., in pofida interesului crescut pentru profitabilitatea acestei piete, "greii" ezita in special din cauza absentei spatiilor comerciale dedicate produselor de lux, precum si a lipsei unui investitor local capabil sa incheie concomitent mai multe acorduri de franciza cu diverse marci si sa implementeze conceptul de destinatie de retail de lux.

Pentru masini, fitele se fac la volanul unor Rolls Royce, Bentley, Cadillac, Ferrari, Maserati. Hainele vin de la Escada, Hugo Boss, Gianfranco Ferre, Roberto Cavalli, Gaultier, Ungaro, Moschino sau Pal Zileri, Ermenegildo Zegna, Canali, Lorenzini, Trussardi, Scabal. Cosmeticele cu pretentii se iau de la Sephora si Marionnaud Ina, iar bijuteriile si ceasurile de lux de la Bvlgari, Chopard, Damiani, Breguet.

BANII NOSTRI - COTIDIAN ONLINE DE FINANTE SI AFACERI

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro

Sursa: Business24

Adaugă comentariu