Poze la minut direct pe Instagram. Cum se mai distreaza corporatistii la sfarsit de 2018

Autor: Oana Dimitriu

Vineri, 07 Decembrie 2018, ora 16:00

4550 citiri

Photo Booth-ul nu mai e de mult timp o noutate la petrecerile firmei, iar faptul ca acest mod de distractie este mai mult decat un trend a facut ca afacerile cu cabine foto sa inoveze si sa vina cu solutii din ce in ce mai interactive pentru clientii lor.

Am stat de vorba cu cei de la Photosnacks despre importanta Photo Booth-urilor la evenimentele corporate, care sunt beneficiile unui astfel de serviciu pentru firme si noile tehnologii pe care le ofera acestora.

De ce sa ai un Photo Booth la evenimentele tale corporate

In primul rand, este o activitate creativa de a conecta invitatii cu tema evenimentului si cu business-ul. Un alt beneficiu al cabinelor foto este acela ca oferi participantilor la eveniment un mod simplu de a pastra vie amintirea evenimentului.

Desigur, cel mai mare avantaj il reprezinta personalizarea Photo Booth-ului astfel incat brandul sa fie cat mai vizibil.

Care sunt cele mai cautate solutii in 2018?

In 2015, cand Photosnacks a inceput primul business cu Photo Booth din Romania, serviciul era unul simplu: ofereau serviciul de cabina foto clasica, unde cei care isi faceau fotografii foloseau propsurile, se fotografiau si primeau fotografia printata pe loc.

Acum, tehnologiile sunt din ce in ce mai avansate si modul in care participantii se distreaza in fata camerei sunt si ele diferite. Tehnologiile si Social Media a avansat foarte repede, iar cei ce se bucura de Photo Booth la eveniment vor sa distribuie pozele si GIF-urile direct pe Facebook si Instagram.

Serviciile s-au extins si ele in ultimul timp

In 2018, un business de succes de acest gen trebuie sa inglobeze toate tipurile de servicii pe care le poate oferi un Photo Booth. In functie de eveniment si de nevoia clientului, Photosnacks ofera continut foto, video si GIF-uri, dar si numeroase instalatii speciale si optiunea de share imediat in Social Media.

Pentru a veni in intampinarea clientilor, business-ul poate implementa conceptul clientului sau poate propune solutiile cele mai potrivite pentru eveniment si pentru brand.

Si echipamentul profesional s-a schimbat in timp, de la simpla camera DSLR s-a ajuns la echipamente actuale de foto-video si la softuri si aplicatii moderne. Experientele s-au imbunatatit radical prin calitatea imaginii si a graficii.

Acum, chiar si cele mai noi softuri pot fi integrate intr-un Photo Booth: VR, Green screen si 360x sunt doar cateva dintre solutiile pe care le propune Photosnacks.

Integrarea brandului clientului in poveste

La orice petrecere corporate, brandul are nevoie de vizibilitate, iar Photo Booth-ul este un mod sigur in care invitatii la eveniment isi vor reaminti cu drag de clipele petrecute impreuna. Fie ca vad o fotografie cu magnet pe frigider, in fiecare zi, fie ca scrolleaza printre amintiri pe Facebook si revad imaginile, brandul va ramane aproape de oameni mult timp de la eveniment.

Care este viitorul cabinelor foto in mediul business?

Cu siguranta, cabinele foto vor ramane unul dintre principalele atractii de la evenimente, mai ales ca de multe ori acestea dau tonul socializarii. Pe viitor, evenimentele de business nu vor renunta la concept, dar vor solicita intotdeauna cele mai noi tehnologii si cele mai facile mijloace de personalizare.

O.D.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Economia Rusiei contra cronometru. Spoiala de suprafață a industriei în floare, finanțată de China, și realitatea cruntă a vieții oamenilor de rând
Când va depăși China economia SUA: Concluzia-șoc dată de un expert de la Oxford, care schimbă totul

Sursa: Business24

#Cabina foto, #Photo Booth, #Photosnacks , #Mici afaceri

Adaugă comentariu