Ce costuri implica lansarea unui magazin online

Autor: Comunicat de presa

Marti, 13 August 2019, ora 10:39

6769 citiri

Foto: Doina Vilceanu, Content Speed

Comertul online este in plina crestere in Romania, atat ca valoare, cat si ca numar de magazine, iar interesul de a intra in eCommerce este tot mai crescut in randul multor antreprenori care nu au mai avut o experienta anterioara in aceasta piata, asa ca primul gand se indreapta catre costuri.

Investitia initiala intr-un magazin online poate varia in functie de mai multi factori, asa ca specialistii de la ContentSpeed au creat o lista cu costurile pe care le implica lansarea unui magazin online.

"Una dintre cele mai frecvente intrebari pe care le primim in echipa ContentSpeed este legata de costul deschiderii unui magazin online. Raspunsul este unul mai complex decat spera cei care pun aceasta intrebare. Acest cost depinde de mai multi factori, dar evident ca investitia in inceperea unei afaceri online poate fi estimata daca luam in calcul ceea ce presupune.

In primul rand, depinde foarte mult de tipul de afacere online pe care o construiesti, dar este bine sa pornesti bugetarea magazinului online de la un plan de business bine pus la punct.

Acest plan de afaceri te ajuta sa iti clarifici atat nevoile tale actuale, cat si nevoile afacerii tale in viitor. Totusi, vestea buna este ca, de obicei, deschiderea unui magazin online nu se va compara cu deschiderea unui nou magazin fizic din punct de vedere al costurilor", declara Doina Vilceanu, Chief Marketing Officer in cadrul ContentSpeed, liderul pietei locale de software pentru sectorul de eCommerce.

Ce costuri presupune investitia initiala

Lista este una destul de consistenta, iar antreprenorul sau compania care are in plan deschiderea unui magazin online trebuie sa aiba in vedere urmatoarele tipuri de costuri, care compun investitia initiala in eCommerce:

Care sunt costurile pentru o platforma de eCommerce

Potrivit specialistilor de la ContentSpeed, daca vorbim doar despre platforma eCommerce pe care vom deschide magazinul nostru online, costul acestuia depinde, in primul rand, de specificatiile magazinului respectiv, de integrarile si de functionalitatile pe care dorim ca magazinul online sa le aiba.

Pentru a determina ce platforma eCommerce vrei sa alegi, ar trebui sa stabilesti urmatoarea lista de nevoi de dezvoltare:

Potrivit ContentSpeed, pe piata exista, in acest moment, o gama variata de optiuni in ceea ce priveste platformele eCommerce, de la platforme open-source pana la solutii customizabile sau enterprise. Este foarte important sa tii cont de lista de functionalitati prezentata anterior si sa alegi o platforma de magazin online scalabila, care sa raspunda tuturor cerintelor tale importante.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Samsung anunță inovații AI pentru interfața One UI 6.1.1
TSMC a dezvăluit planurile pentru lansarea tehnologiei avansate TSMC A16

Sursa: Business24

#costuri magazin online , #Magazine online

Adaugă comentariu