Concluziile Webdesk Agency: Cum sa alegi intre SEO si Adwords in functie de specificul afacerii tale?

Vineri, 09 Noiembrie 2018, ora 16:15

1911 citiri

Traficul este un factor care antreneaza succesul afacerilor online. Exista doua importante modalitati prin care se poate obtine promovarea unui business, insa intrebarea este cum o alegem pe cea potrivita pentru specificul afacerii. In timp ce SEO reprezinta optimizarea in motorul de cautare, Adwords inseamna plasarea de anunturi. Desi scopul lor final este acelasi, acestea sunt concepte distincte care necesita diferite tehnici si metodologii.

Optimizarea SEO versus AdWords - de partea careia se afla profitul?

Ambele sunt metode eficiente de a conduce vizitatorii pe un site, dar o metoda poate functiona foarte bine pentru anumite business-uri, in timp ce prin intermediul celeilalte puteti intampina dificultati de a genera trafic in aceeasi situatie. Pentru a reusi cu oricare dintre metode sau cu amandoua, trebuie sa stiti ca fiecare impune propriile puncte forte si limitari.

Cand este cel mai bine sa mizati pe serviciile de optimizare SEO?

SEO este un proces de lunga durata care vizeaza propulsarea unui site web in prima pagina a motoarelor de cautare. SEO este foarte important pentru afacerile online, deoarece statisticile arata ca 80% din traficul lunar adiacent unui cuvant cheie este redirectionat spre rezultatele organice, nu spre anunturi. Deci, cand ar trebui sa utilizati optimizarea SEO?

Cand este cel mai bine sa utilizati campaniile AdWords?

Campaniile de Google AdWords presupun plasarea de anunturi in paginile cu rezultate ale motorului de cautare. Practic, licitati sa afisati anunturile in rezultatele sponsorizate atunci cand un utilizator include intr-o cautare cuvintele cheie pe care le targetati. Deci, cand ar trebui sa utilizati marketingul PPC?

Metoda optima de promovare a unui business online este cea adaptata specificului si obiectivelor sale. In cei peste sapte ani de experienta in marketing, specialistii Webdesk Agency si-au consiliat si ajutat clientii sa ajunga in primele pagini ale rezultatelor, tinand pasul cu schimbarile din mediul online.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Când va avea loc evenimentul Samsung Unpacked și ce dispozitive vor fi prezentate

Sursa: Business24

#optimizare SEO, #promovare AdWords , #SEO

Adaugă comentariu