Marea pacaleala marca Facebook din spatele clipurilor publicitare

Vineri, 23 Septembrie 2016, ora 17:24

993 citiri

Foto: Arhiva Ziare.com

Marile companii care au cumparat reclame pe Facebook sunt suparate dupa ce au aflat ca reteaua de socializare a supraestimat masiv timpul mediu pe care il petrec utilizatorii vizionand un clip publicitar. Iar asta s-a intamplat timp de doi ani.

In urma cu cateva saptamani, Facebook a dezvaluit pe pagina Advertiser Help Center ca timpul mediu de vizualizare a videoclipurilor a fost umflat artificial, pentru ca sistemul de masurare a luat in calcul doar vizualizarile de la trei secunde in sus, scrie Wall Street Journal.

Nu scapi de reclamele de pe Facebook nici macar daca ai instalat un program ad-block

Compania americana a anuntat ca a introdus un nou sistem de masurare pentru a rezolva problema.

Unele agentii de ...citeste mai departe despre "Marea pacaleala marca Facebook din spatele clipurilor publicitare" pe Ziare.com

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Sonos și-a actualizat complet aplicația. Cu ce funcții noi vine

Sursa: Business24

#Facebook umflat timp clipuri, #Facebook clipuri publicitare , #Stiri Internet

Adaugă comentariu