De ce sa investim in angajati, pe timp de criza?

Vineri, 30 Octombrie 2009, ora 13:54

2583 citiri

Companiile nu ar trebui sa priveasca formarea personalului ca un cost in plus ci ca o investitie in personalul sau. Este vorba de o relatie win-win. Pe de o parte compania are de castigat de pe urma rezultatelor angajatilor sai, iar acestia, la randul lor, se vor bucura de educarea profesionala primita, a declarat in cadrul emisiunii B2B Guide, directorul executiv al Activaction, Alain Lebourg.

Este necesar ca un manager sa-si formeze personalul din mai multe motive.

In primul rand, este important sa privim formarea ca un punct de motivare fundamental pentru angajat situata la acelasi rang cu salariul pe care il atribuim.

Salariul este primul pas in a motiva personalul, insa reprezinta doar un aspect al muncii de ansamblu.

In al doilea rand, angajatorul care ofera instruire are avantaje intrucat cresterea competentei individuale va determina o crestere a competentei colective ce va servi companiei.

Toate acestea duc in final la dezvoltarea afacerii, cresterea cifrei de afaceri, a veniturilor, si in consecinta a profitului.

Vezi si Cum pot lichida firma proprie?

            De ce sa apelam la coaching?

         De ce avem nevoie de consultanta?

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News

Sursa: Business24

#afacere, #companie, #competente, #manager, #motivare, #personal, #profesionala, #profit, #salariu, #venituri , #Stiri Locuri de munca

Adaugă comentariu