Cum pot sa contribuie comunitatile la dezvoltarea brandurilor

Autor: Radu Racareanu

Vineri, 05 Aprilie 2013, ora 18:20

1324 citiri

Intelegerea in profunzime a comunitatilor si a modului in care acestea se formeaza si pot sa contribuie la dezvoltarea brandurilor este tema principala a conferintei KnowHow.SMARK.ro - Brands & Communities, care va avea loc pe 24 si 25 aprilie, la Bucuresti.

A doua editie a Brands & Communities reuneste 26 de profesionisti din domenii relevante de expertiza: sociologi si specialisti in strategie de marketing si comunicare, creatie, digital si social media, entertainment.

Ideea evenimentului a plecat de la constatarea ca valoarea reala a comunitatilor de brand vine din modul in care acestea reusesc sa le construiasca corect sau sa se asocieze unor comunitati pre-existente, folosind apoi in oricare dintre cazuri reach-ul, feedback-ul, ciclurile de comunicare si, in final, potentialul de amplificare a mesajelor.

Tema este sustinuta de principalele subiecte care vor fi abordate de-a lungul celor doua zile, precum rolul comunitatilor, comunitatile digitale, crearea de continut relevant sau monetizarea unei comunitati.

Printre invitatii la eveniment se numara Alexandru Cernatescu (Co-Founder & CEO, Infinit Solutions Agency), Alexandru Dumitrescu (Associate Creative Director, McCann Erickson), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, BBDO Romania), Oana Viciu (Audience Marketing Manager, Microsoft) si Bogdan Aron (Marketing Manager, 2Parale).

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial al evenimentului.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro

Sursa: Business24

#Conferinta Brands Communities 2013, #dezvoltare branduri Romania, #comunitati online Romania , #Stiri Media

Adaugă comentariu