Prima Scoala de Vara AcademIAA, dedicata profesorilor, marcheaza noi directii de dezvoltare a programului

Autor: Comunicat de presa

Marti, 30 Iulie 2019, ora 10:34

3440 citiri

Prima Scoala de Vara AcademIAA, dedicata profesorilor din facultatile de comunicare partenere, a avut loc in weekend. Momentul a marcat noi parteneriate institutionale, cu Universitatea Transilvania din Brasov, care a fost si gazda evenimentului, si Universitatea Babes-Bolyai.

Scoala de Vara replica, la firul ierbii, doi dintre pilonii programului AcademIAA:

Program pentru profesori - Train the Trainers

Ziua de sambata a fost dedicata trainingurilor: cu Ciprian Teleman (Fondator MAX Business si Consultant Qualians) am discutat despre soft skills & presentation skills, iar cu Liliana Caimacan despre strategii de inovatie si transformare in business.

Liliana este Business Transformation Strategist, dar si preda Marketing & Management la Hult International Business School. Alaturi de ea am investigat ce anume face ca "doar 17% dintre businessurile lansate sunt de success, in medie".

Pe scurt, pentru ca nu au o propunere clara, nu se concentreaza pe planificarea businessului, si nu sunt bine executate in piata.

Pe principiul Zilelor Portilor Deschise in companii, o alta serie de intalniri dintre mediul academic si industria de marcomm, profesorii pot reintoarce catre studenti informatiile despre business case-uri, idei, procese de lucru.

Acest pilon al programului AcademIAA cauta sa provoace invatarea circulara: experiente si learninguri recente din business sunt date mai departe profesorilor care apoi, le ofera studentilor la seminarii.

Colaborari sistemice si cercetare

Programul AcademIAA isi propune de asemenea sa realizeze proiecte de cercetare in scopul cresterii angajabilitatii studentilor (prin experiente educationale potrivite nevoilor actuale de business marcomm).

Un astfel de exemplu este cercetarea despre Motivatiile Millennials, realizat in parteneriat cu D&D Research (concluziile sunt disponibile aici.

Astfel, duminica a fost dedicata brainstormingului in vederea planificarii a doua astfel de proiecte de cercetare:

In ce priveste MentorIAA, cel de-al treilea pilon AcademIAA dedicat studentilor, programul va continua in ritm de o editie pe an universitar, cu focus pe studentii de an II - licenta, ca urmare a feedbackului editiei a doua. Pe parcursul desfasurarii intalnirilor de mentorat, echipa de proiect va cauta sa armonizeze continutul si sa observe mai indeaproape functionarea mentoratului one-to-one.

In plus, Ziua Publicitatii va deveni un vector mai important in programul de mentorat si in motivarea studentilor sa se inscrie.

Cu aceasta ocazie, indemnam pe toti profesionistii seniori din industria de marcomm sa ia contact cu echipa AcademIAA (mentori, profesori, organizatori), prin explorarea site-ului dedicat: www.academiaa.ro.

Mai mult decat atat, aplaudam eforturile tuturor celor care gasesc o formula de a impartasi din cunostintele si practicile acumulate in orice industrie ar lucra, pentru o dezvoltare durabila si empatica a profesionistilor din Romania.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Când va depăși China economia SUA: Concluzia-șoc dată de un expert de la Oxford, care schimbă totul
Sonos și-a actualizat complet aplicația. Cu ce funcții noi vine

Sursa: Business24

#AcademIAA Scoala Vara , #Publicitate

Adaugă comentariu