UPC lanseaza pachetul Bollywood, cu filme si divertisment indiene

Autor: Emilian Nedelcu

Miercuri, 01 Februarie 2012, ora 11:30

8780 citiri

Noul pachet, Bollywood, include 3 canale TV care difuzeaza filme, seriale si emisiuni de divertisment produse si coproduse in India si in Europa. Cele trei noi canale disponibile in grila UPC - Bollywood TV, Bollywood Classic si Bollyshow - vor difuza, anual, aproximativ 3.000 de ore de continut nou.

"83% dintre romani se uita zilnic la televizor, iar 28% dintre ei au achizitionat in 2011 pachete de programe suplimentare*. Este clar ca vorbim de un consum mare de continut media si de gusturi diverse in materie de continut TV", a declarat Iulia Florea, COO UPC Romania.

Bollywood TV a fost adaptat pentru piata locala si va oferi cele mai de succes filme din industria cinematografica indiana, care acopera toate genurile: actiune, dragoste, comedie, arta. Ȋn fiecare an, abonatii UPC se vor putea bucura de peste 3.000 de filme noi. O parte din aceste filme prezinta si actori de la Hollywood precum Sylvester Stalone sau Ben Kingsley.

Bollywood Classic rememoreaza succesele cinematografiei indiene si va difuza filme care s-au bucurat de succes si in Romania, in anii '70-'80. Postul va difuza peste 2.500 de filme clasice, cu actori indieni celebri Raj Kapoor, Dev Anand, Dilip Kumar si multi altii.

Bollyshow este un post de divertisment ce difuzeaza seriale TV de succes, comedii, muzica, emisiuni de divertisment, jurnale de calatorii si documentare, toate produse de industria indiana de divertisment.

Pachetul Bollywood este disponibil pentru un abonament lunar de 8 lei (fara TVA). Bollywood este produs de catre ISG, companie ce a lansat canale tematice indiene in Orientul Mijlociu, Africa si Canada si are licentiate peste 9.000 de titluri de filme, zeci de seriale si emisiuni, dar si peste 30.000 de clipuri muzicale.

Bollywood, industria indiana de filme si divertisment, produce un numar record de titluri in fiecare an - peste 1.000. Productiile indiene sunt difuzate in peste 120 de tari, sunt traduse in 38 de limbi, iar companii de talie internationala precum Disney sau Spielberg investesc in productiile indiene.

Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, aproximativ 1.122.200 de clienti in 200 orase.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
NVIDIA își îndreaptă atenția către industria roboților umanoizi. Ce a declarat CEO-ul companiei
„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO

Sursa: Business24

#Bollywood televiziune, #bollywood filme indiene, #upc pachet bollywood , #Posturi TV

Adaugă comentariu