Kraft a vandut divizia de pizza catre Nestle si a modificat oferta pentru Cadbury

Marti, 05 Ianuarie 2010, ora 10:58

1710 citiri

Grupul american Kraft Foods a vandut divizia de pizza catre Nestle pentru 3,7 miliarde de dolari si va utiliza o parte din incasari pentru a imbunatati oferta ostila de preluare a companiei britanice Cadbury, de 10 miliarde lire, prin majorarea componentei cash si reducerea celei de capital.

Nestle a anuntat totodata, marti, ca nu are nicio intentie sa intre in cursa pentru preluarea Cadbury, punand capat astfel speculatiilor din piata pe aceasta tema, precizeaza Mediafax.

Kraft va majora cu 60 de centi pe actiune componenta cash a ofertei de 10,2 miliarde lire (11,36 miliarde euro) inaintata pentru Cadbury, reducand totodata numarul de actiuni proprii puse in joc pentru a mentine valoarea finala a tranzactiei.

"Am luat aceasta decizie deoarece unii actionari Cadbury si-au exprimat dorinta de a beneficia de majorarea ofertei cash", se arata intr-un comunicat al Kraft.

Cadbury a respins oferta Kraft, apreciind ca subevalueaza compania, iar actionarii producatorului britanic de ciocolata si dulciuri au aratat ca grupul american ar trebui sa majoreze semnificativ oferta pentru a le atrage atentia.

 

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Prăbușirea unui titan din cripto. Cum a ajuns o mare companie să fie acuzată de finanțarea terorismului
De ce se îngrămădesc românii acum să-și facă credite. „Tendințele s-au schimbat mult în ultimul an”

Sursa: Business24

#Kraft, # preluare, # Cadbury, # divizie pizza, # vanzare , #stiri Nestle

Adaugă comentariu