Pambac: vanzarile cu promotii au redus profitul cu 25% in S1

Duminica, 01 August 2010, ora 23:48

1623 citiri

Sustinerea constanta a vanzarilor cu preturi mici a redus profitul Pambac cu 25% in primul semestru din 2010 fata de aceeasi perioada a anului trecut, in conditiile in care compania si-a mentinut volumul vanzarilor, a declarat pentru NewsIn presedinte companiei, Alin Giurea.

"Asa cum ne asteptam, in conjunctura unei piete coplesite de cererea pentru produsele din segmentul low si asaltata de solicitari de promotii pentru toate canalele de vanzare, profitul inregistrat in primul semestru din 2010 este cu aproximativ 25% mai mic fata de aceeasi perioada a anului 2009.

In afara de influenta datorata sustinerii vanzarilor cu promotii de pret, ca noutate, incepand cu 1 ianuarie 2010, calculam si influenta lunara a diferentei de curs valutar, influenta care in 2009 era contabilizata numai pe 31 decembrie", a explicat Giurea.

Seful Pambac nu a mentionat nivelul profitului inregistrat in primele sase luni ale acestui an. Volumul produselor vandute de Pambac in prima jumatate a anului 2010 a ramas aproximativ acelasi fata de aceeasi interval din 2009, cresterea de volum inregistrata fiind de circa 1%.

"In termeni valorici, am inregistrat o scadere de numai 1%. Pe total, putem spune ca ne-am conservat atat volumul, cat si valoarea vanzarilor inregistate in primul semestru din 2010 (...) pe o piata care, in medie, a suportat o scadere in volum de aproximativ -9%", a mai spus Giurea.

El a adaugat ca rezultatele inregistrate in primul semestru 2010 sunt conform estimarilor companiei. Pentru acest an, reprezentantii Pambac se asteapta la o stagnare a afacerilor, in conditiile in care cifra de afaceri inregistrata in 2009 era de 172,4 milioane lei.

"Un avantaj important care ne diferentiaza in competitia actuala din pietele nationale, si nu numai, este faptul ca Pambac a reusit sa-si achite in totalitate investitiile realizate si a inceput anul 2010 fara datorii.Credem ca acest lucru ne face deosebit de competitivi in perioada actuala", a mai spus Giurea.

El sustine ca, in aceasta perioada, cele mai bine vandute produsele sunt cele pozitionate pe segmentul economic de pret, precum si cele aflate pe segmentele de pret imediat urmatoare. 

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO
Eveniment exploziv, o monedă a devenit cea mai puternică din lume: A crescut cu 25% față de dolarul american

Sursa: Business24

#pambac, #vanzari, #promotii, #profit , #Promotii

Adaugă comentariu