Reclame pentru autoturisme Renault Dacia, interzise de CNA

Miercuri, 26 Septembrie 2012, ora 08:03

3860 citiri

Mai multe spoturi publicitare care promoveaza autoturisme ale companiei Renault Dacia au fost interzise de la difuzarea pe posturile de televiziune de Consiliul National al Audiovizualului (CNA).

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a analizat, in sedinta de marti, mai multe spoturi publicitare pentru sase modele de automobile Renault, trei modele Chevrolet, doua modele Dacia si un model Mitsubishi, difuzate pe posturi de televiziune, pe parcursul lunii iulie.

Oficilii CNA au precizat ca spoturile respective dezinformeaza telespectatorii, pentru ca pretul afisat mare pe ecran este pretul final de achizitie al autoturismului doar in conditiile in care cumparatorul detine trei vouchere (tichete valorice). In caz contrar, pretul de achizitie al autoturismului este mai mare.

De asemenea, conditiile in care cumparatorul poate beneficia de respectiva promotie la autoturismul promovat in spot (pretul mai mic daca are trei vouchere) apar scrise in partea de jos a ecranului, cu litere mici, greu lizibile.

CNA a decis sa aplice o decizie de intrare in legalitate in privinta respectivelor spoturi publicitare, fapt care presupune ca acestea nu mai pot fi difuzate pe posturile TV pana cand nu vor fi modificate, astfel incat sa respecte legislatia audiovizuala.

Renault Dacia: Promitia se afla in al cincilea an de derulare

De cealalta parte, in sedinta de marti a CNA, un reprezentant al companiei Renault Dacia a spus ca programul cu trei vouchere se afla in al cincilea an de derulare.

El a mai spus ca intr-un spot foarte scurt nu pot fi afisate toate informatiile disponibile pe site-ul companiei, referitoare la o promotie. "Nu este vorba despre rea-vointa, dar nu poti sa afisezi in zece secunde toate informatiile", a mai spus reprezentatul companiei Renault Dacia.

"Ca sa fiti corect fata de publicul cumparator ar trebui sa spuneti care este valoarea voucherului", i-a explicat Ioan Onisei, vicepresedintele CNA.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO
Eveniment exploziv, o monedă a devenit cea mai puternică din lume: A crescut cu 25% față de dolarul american

Sursa: Business24

#reclame Dacia Renault, #Dacia Renault spoturi comerciale, #CNA spoturi Dacia Renault, #CNA interzicere reclame Dacia, #CNA interzicere reclame Renault , #Produse

Adaugă comentariu