Software pentru administrarea relatiei cu operatorii alternativi la Romtelecom

Luni, 13 Februarie 2006, ora 14:29

788 citiri

Romtelecom anunta finalizarea cu succes a implementarii software-ului Amdocs Self Service, care are rolul de a ajuta compania sa respecte cerintele legale privind piata liberalizata de comunicatii si sa administreze relatia cu mai mult de 10 alti operatori alternativi care furnizeaza servicii folosind reteaua Romtelecom.Compania Amdocs a avut rolul de integrator in acest proiect si a furnizat Romtelecom servicii de consultanta si afaceri, testare si training, asigurand livrarea la un cost optim. A"Aceasta implementare reusita este rezultatul unei colaborari de succes intre echipele Romtelecom, Amdocs si ale operatorilor alternativi, care au lucrat impreuna pentru a adapta cat mai bine caracteristicile sistemuluiA" a declarat David Craig, Director Executiv pentru Tehnologie la Romtelecom.

A"Folosind Amdocs Self Service si expertiza companiei Amdocs am reusit sa raspundem cerintelor Autoritatii Nationale pentru Reglementari in Comunicatii in mod eficient si cu costuri minimeA", a adaugat David Craig. Amdocs Self Service poate fi adaptat prin noi intrari de operatori si pune la dispozitia operatorilor alternativi un sistem online pentru monitorizarea cererilor si plangerilor din partea clientilor acestora.

Amdocs Self Service permite de asemenea operatorilor alternativi sa primeasca, intr-un mediu electronic securizat, informatii agregate referitoare la facturare pentru toate produsele si serviciile Romtelecom pe care acestia le revand. Amdocs Partner Manager, care face posibila gestionarea tuturor facturarilor cu partenerii, va permite de asemenea Romtelecom sa lanseze noi relatii cu operatorii alternativi si sa le gestioneze eficient din punct de vedere al costurilor.

A"Pe masura ce pietele globale sunt dereglementate, companiile care detin bucla locala au nevoie de sisteme eficiente care sa asigure o administrare corespunzatoare a relatiilor cu operatorii alternativi, la costuri minime,A" a declarat Michael Matthews, Chief Marketing Officer la Amdocs.

A"Amdocs Partner Manager si Amdocs Self Service ofera operatorilor posibilitatea de a se adapta la noile conditii de piata, asigurand in acelasi timp avantaje de cost pentru detinatorii infrastructurii.A" Amdocs Self Service si Amdocs Partner Manager fac parte din portofoliul de produse Amdocs, portofoliu care simplifica si accelereaza adoptarea unei strategii de management integrat al clientilor (integrated customer management - ICM), sprijinind transportatorii de semnal (carriers) sa consolideze relatii avantajoase cu clientii.

AMOS News - Agentie independenta de presa

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Economia Rusiei contra cronometru. Spoiala de suprafață a industriei în floare, finanțată de China, și realitatea cruntă a vieții oamenilor de rând
Când va depăși China economia SUA: Concluzia-șoc dată de un expert de la Oxford, care schimbă totul

Sursa: Business24

Adaugă comentariu