Franciza, cea mai buna afacere pe timp de criza

Miercuri, 21 Octombrie 2009, ora 12:13

3884 citiri

Specialistii spun ca o franciza reprezinta cea mai buna alegere pentru a incepe o afacere pe timp de criza.

"Consider ca franciza este o investitie buna in general, inclusiv in perioadele nefavorabile ale ciclurilor economice", a declarat, pentru Ziare.com, Ramona Stanciulescu, director executiv al Rafar, compania care se ocupa francize in cadrul grupului RTC, detinut de omul de afaceri Octavian Radu.

Franciza este utila in perioade ca cea pe care o traversam, intrucat francizorul poate oferi sprijin francizatului.

"Francizorul este un partener in business, care intelege ca succesul sau depinde de succesul francizatului si sustine brandul pe plan local", a spus Stanciulescu.

Acesta suporta atat costurile perioadelor de training, cat si campaniilor de marketing si publicitate.

Mai mult decat atat, costul unei francize este mult mai scazut decat cel pentru pornirea propriei afaceri.

"In primul rand, aducerea unei francize implica aproape automat si importul de know how de business.

Franciza vine cu un pachet de reguli, proceduri si strategii bine definite, testate pe parcursul mai multor ani sau chiar zeci de ani, care pot fi adaptate la specificul pietei locale pentru rezultate optime", a adaugat Stanciulescu. 

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Economia Rusiei contra cronometru. Spoiala de suprafață a industriei în floare, finanțată de China, și realitatea cruntă a vieții oamenilor de rând
Când va depăși China economia SUA: Concluzia-șoc dată de un expert de la Oxford, care schimbă totul

Sursa: Business24

#afacere, #costuri, #criza, #franciza, #piata , #stiri RTC

Adaugă comentariu