Toyota va deschide un lant de magazine de lux sub marca Lexus

Miercuri, 21 August 2013, ora 17:10

1744 citiri

Grupul nipon Toyota intentioneaza sa deschida magazine in care sa ofere consumatorilor bunuri de lux, variind de la genti din piele fabricate in Italia la cafea servita in cani smaltuite folosind cenusa vulcanica.

Potrivit planului Toyota, magazinele de lux ar trebui sa contribuie la imaginea la nivel global a marcii premium Lexus, potrivit Bloomberg.

Producatorul auto va inaugura primul magazin Intersect By Lexus in Tokyo la sfarsitul lunii august, potrivit unui comunicat al grupului. Ulterior, vor fi deschise magazine si in New York si Dubai, se arata in comunicat, fara a fi precizat un calendar.

Efortul de marketing al Lexus vine in contextul planurilor constructorului nipon de a-si creste notorietatea la nivel global, dupa ce doi ani consecutiv a avut in SUA vanzari mai slabe pe segmentul de lux comparativ cu BMW si Mercedes-Benz. Mercedes conduce Lexus la vanzari si in Japonia, piata de origine a Toyota.

"Debutul de succes al Lexus in SUA nu a fost replicat si pe alte piete, iar notorietatea brandului are nevoie de multa munca comparativ cu BMW si alte marci de lux. Nu te poti astepta sa castigi vanzari doar pentru ca ai deschis o cafenea, dar este in mod cert mai bine decat sa nu ai asa ceva", a declarat Takaki Nakanishi, fondator al institutului de cercetare Nakanishi.

In SUA, vanzarile Lexus au avansat cu 12% in acest an, la 141.446 unitati, evolutie mai buna decat cea a BMW sau Mercedes, potrivit firmei de cercetare Autodata. SUA este cea mai mare piata pentru Lexus, reprezentand jumatate din vanzarile marcii.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro

Sursa: Mediafax

#magazin lux Lexus, #magazine Toyota, #marketing Lexus, #vanzari lux Toyota , #stiri Toyota

Adaugă comentariu