DUNHILL A- brandul care poarta cu sine o poveste

Miercuri, 25 Mai 2005, ora 00:46

2088 citiri

Istoria marcii Dunhill debuteaza in anul 1907 cand Mr. Dunhill a deschis primul sau magazine cu produse din tutun, intr-unul din cele mai selecte cartiere din Londra, pe Duke Street, locul unde elita aristocratiei engleze se intalnea pentru a-si petrece dupa-amiezele in faimoasele A"gentelmenA's clubsA". Cu un puternic simt antreprenorial, Mr. Dunhill a realizat inca de la inceput ca pentru a putea patrunde in aceste cercuri exclusiviste, trebuia sa ofere produse din tutun adecvate. Astfel Mr. Dunhill a decis sa pregateasca clientilor sai amestecuri pe care si le va nota in catalogul A"My MixtureA", catalog ce poate fi admirat ca manuscris si in zilele noastre.

Pasiunea pentru perfectiune a calauzit marca Dunhill de-a lungul celor aproape 100 de ani de experienta. Expertii Dunhill sunt cei care au avut grija ca aceasta dedicare pentru perfectiune sa fie intretinuta.

Astfel, Dunhill a oferit si ofera consumatorilor sai exigenti produse de o calitate fara compromise, mereu in pas cu cele mai noi tendinte, fie ca ne referim la gama King Size sau la Colectia Semnata de Trabucuri.

O demonstratie in arta rularii trabucurilor a avut loc in 24 mai 2005 la Casa di David din Bucuresti, spatiu in care maestrul torcedor Juan Carlos, a oferit celor prezenti la eveniment un exemplu a ceea ce inseamna perfectiune in prelucrarea produselor din tutun.

A"Consumatorii nostri au asteptari inalte in ceea ce priveste produsele noastre si nici un efort nu este prea mare in a tine pasul cu aceasta cerinta. Asa a aparut gama Dunhill King Size, care raspunde celor mai exigente gusturi ale consumatorilor nostril. Ca marturie a perfectionismului, sta si gama de trabucuri din portofoliul Dunhill, cunoscuta sub numele de Signed Range Cigars. Aceasta ofera garantia personala a celor care o produc, lucru certificat de maestrii manufacturieri care semneaza eticheta de pe cutie doar atunci cand sunt pe deplin multumiti de continut. In aceasta linie se inscrie si demonstratia invitatului nostru, maestru torcedorA", a declarat Fabio Lima, Marketing Director BAT Romania.

Iar povestea, cu siguranta, nu se va opri aici. Este convingerea ferma a celor care lucreaza pentru Dunhill ca trebuie sa duca mai departe mostenirea creatorului acestei marci, continuand sa ofere consumatorilor produse de o calitate fara compromis.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
NVIDIA își îndreaptă atenția către industria roboților umanoizi. Ce a declarat CEO-ul companiei
„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO

Sursa: Business24

Adaugă comentariu