Turismul de afaceri din Romania se conecteaza la piata internationala

Duminica, 20 Aprilie 2008, ora 15:03

2847 citiri

Conferintele si reuniunile internationale ale industriei de MICE ( meetings, incentive, conference and events) se contureaza in cadrul targurilor de specialitate precum: EIBTM Barcelona, Convex Londra, ITC&ME Chicago. Evolutia de-a lungulul timpului a acestui tip de evenimente a dus la disparitia unor targuri cu reputatie, cum a fost cel de Geneva dar si la cresterea importantei altora. Din aceasta ultima categorie face parte IMEX Frankfurt, targ ce are loc in perioada 22-24 aprilie.

Cu

traditie in Europa, IMEX reprezinta punctul de referinta al industriei

organizatorilor de evenimente corporate. Si anul acesta, ca in fiecare

primavara, Frankfurtul gazduieste peste 3000 de companii furnizoare, din 150 de

tari, de pe toate continentele. Daca anul trecut s-a inregistrat un numar

record de peste12 000 de vizitatori, dintre care 3 500 au si incheiat

contracte, anul acesta IMEX promite si mai mult.

 

Daca

pentru participantii cu traditie acest eveniment reprezinta o noua ocazie de

reintalni clienti si parteneri stabili, pentru Romania este un moment propice

pentru o oferi o solutie viabila, doritorilor de destinatii noi, neconvetionale.

 

Inca

din 2006, interesul pentru organizarea de evenimente in Romania, se inscrie

intr-un trend puternic la nivel international. Astfel, agentiile romanesti

prezente la standul pus la dispozitie de Ministerul pentru Intreprinderi Mici

si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale din cadrul targului IMEX sunt

din ce in ce mai solicitate de catre cumparatorii internationali.

 

In

masura in care mijloacele de promovare pe piata internationala s-au

diversificat, Romania beneficiaza si ea de promovare la standurile

organizatiilor internationale de promovare a destinatiilor pentru turismul de

afaceri.

 

Este

cazul prezentei companiei Leron,atat la standul Romaniei G440 cat si la standul

Global Events Partners D010, una dintre cele mai puternice organizatii

internationale de intermediere a turismului de afaceri, ce promoveaza peste 70

de destinatii din intreaga lume, pe baza unor criterii severe de selectie si a

unor standarde clare de calitate.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook   sau pe  Google News
Citește și:
NVIDIA își îndreaptă atenția către industria roboților umanoizi. Ce a declarat CEO-ul companiei
„Nu există niciun risc pentru numerar.” Cum vede un expert în tranzacții electronice drumul cash-ului în economia țării în 2024 VIDEO

Sursa: Business24

Adaugă comentariu