Mai mult de 100 de ingineri ai companiei auto Mazda lucreaza la urmatoarea generatie de motoare rotative, catalogate drept "ciudate" de presa de specialitate.
Motorul, o unitate cu combustie interna, fara pistoane, a definit aceasta marca inca de la prima prima productie, in 1965, cand era montat pe Mazda Cosmo, scrie Business Insider.
Cele mai asteptate lansari pe piata auto in 2016: modelele care vor atrage toate privirile (Galerie foto)
Fara sa poata depasi anumite dezavantaje ale acestui motor, inclusiv normele de emisii de gaze de esapament sau consumul de combustibil, producatorul japonez a incetat folosirea sa in anul 2012, odata cu incheierea productiei modelului sport RX-8.
Multe companii au caracteristici care le definesc - Volvo are siguranta, Toyota are masinile economice, Mini are masinile mici -, insa putine au pastrat un asemenea concept inginieresc atat de mult precum Mazda. Iar motoarele rotative sunt pur si simplu ...citeste mai departe despre "Inginerii Mazda lucreaza la unul dintre cele mai ciudate motoare din lume" pe Ziare.com