Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
Auto > Stiri Auto
A   A   A

Plosca cu apă caldă oferită gratis clienților Dacia. Cum ironizează producătorul auto român gigantul BMW

Plosca cu apă caldă oferită gratis clienților Dacia. Cum ironizează producătorul auto român gigantul BMW
Recipiente cu apă caldă FOTO dacia.ro
Dacia va oferi în câteva showroom-uri din Marea Britanie, niște recipiente cu apă caldă, parte dintr-o campanie prin care producătorul auto ia peste picior constructorii care oferă tot mai multe funcționalități pe bază de abonament, inclusiv scaunele încălzite.
Acestea sunt disponibile ca parte a echipării de top de pe modelele Jogger, Duster și Sandero Stepway.

Dacia critică tendințele producătorilor auto de a pune tot mai multe paywall-uri între clienți și diverse funcționalități cu care mașinile lor vin deja echipate.

„Pornirea încălzirii din scaune, un plus la capitolul manevrabilitate, dar și accesul la diverse utilități care te asistă la șofat se numără printre exemplele recente care arată că diverși constructori auto încearcă să obțină bani în plus de la clienți pentru lucruri care sunt deja prezente pe mașinile lor,” se arată în comunicatul Dacia care anunță recipientele cu apă caldă ce vin în niște săculeți din material textil.

Aceste vor fi disponibile, între 1 și 2 februarie, la showroom-urile Dacia din Brent Cross (Londra), Trinity Way (Manchester) și Fendrod Way (Swansea).
Fiecare reprezentanță va primi câte 25 de recipiente care vor fi oferite oricui intră, între 9:00 și 16:00, după principiul „primul venit, primul servit”.

„Dacia este cunoscută pentru faptul că oferă produse simple, clienții având posibilitatea să acceseze toate opțiunile și funcțiile mașinii pentru care au plătit fără alt cost ulterior,” se mai arată în comunicat.

BMW a reacționat anul trecut la valurile făcute în media de anunțul că anumite funcționalități vor fi disponibile pe bază de abonament, în viitor.

Poziția oficială BMW este aceea că abonamentele oferă mai multă flexibilitate clienților, permițându-le acestora să acceseze diverse opțiuni care, altfel, nu sunt incluse în nivelul de echipare ales.

„Peste 90% dintre BMW-urile achiziționate în SUA au deja bifată opțiunea de încălzire în scaune,” subliniază BMW, arătând prin acest exemplu că majoritatea clienților aleg să-și achiziționeze mașina cu această funcționalitate activată din fabrică. ...citeste mai departe despre "Plosca cu apă caldă oferită gratis clienților Dacia. Cum ironizează producătorul auto român gigantul BMW" pe Ziare.com
Facebook ShareTweet
 Miercuri, 25 Ianuarie 2023, ora 14:45

 Articol citit de 419 ori

Versiuni: mobil  /  Web
Contact  |  Ajutor
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor