Business24
Economie  Afaceri  Bani  IT  Life 
Carti > Carte business
A   A   A

Carte de business: Alchimistul luxului

Carte de business: Alchimistul luxului
Fie ca aspiri sa fii urmatorul Gucci sau esti doar curios cum se construieste un imperiu al luxului, in acest weekend iti recomandam "Alchimistul Luxului", o carte ce urmeaza sa fie lansata in luna octombrie, care deja a primit o serie de recomandari excelente.
Oferind o analiza in profunzima a pietei de lux si cateva ingrediente "magice" de care vei avea nevoie, cartea Alchimistul Luxului este ghidul complet pentru oricine doreste sa isi creeze propriul brand de lux.

Prezentand povesti si anecdote de la marile companii precum Hermes, Vera Wang, Burberry sau studii de caz ale companiilor precum Virgin Galactic, cartea te indruma meticulos catre strategiile pe care aceste branduri de succes le folosesc pentru a-si pastra pozitia de top.

Leonard A. Lauder, presedintele de onoare al Estee Lauder Companies, spre exemplu, spune ca "aceasta carte este perfecta pentru oricine isi doreste sa-si transforme ideile intr-un brand de succes si de durata".

Unul dintre subiectele cartii este chiar Coco Chanel si povestea business-ului Chanel, de la momentul in care fondatoarea a luat pentru prima data decizia de business de a se "impotrivi curentului".

"Majoritatea conducatorilor de branduri de lux erau fiii si fiicele fondatorilor. Asadar ei trebuiau sa munceasca ani buni in afacerea familiei si puteau sa obtina o functie de conducere abia dupa cateva incercari 'de foc', insa incalcarea regulilor facea parte din ADN-ul lui Coco Chanel. In anii '30, Coco Chanel a creat o rochie din jerseu, un material care nu era folosit pe atunci decat la lenjeria intima a barbatilor.

I-a placut pentru ca, in aceasta rochie, oricine ar fi purtat-o, se putea misca in voie si nu se temea de faptul ca ar putea fi judecata ca incalca regulile.

Chanel respecta in continuare spiritul si atitudinea doamnei Chanel: companiia este si va ramane intrtdeauna un 'brand modern in continua evolutie'. Chiar si cand isi alege conducatorii, compania nu respecta", scrie autorul.

Autoarea, Ketty Pucci-Sisti Maisonrouge, s-a nascut in Italia si a crescut in Elvetia si Franta.

Maisonrouge a infiintat KM & Co, o companie specializata in inovatie pe segmentul de lux ce ofera asistenta firmelor din domeniul luxury.

Ea este profesor la Columbia Business Chool si a fost reprezentantul Comite Colbert (asociatia care reuneste 75 dintre cele mai cunoscute companii luxury) si este presedintele Fundatiei pentru Educatia Luxury, inca din 2004.

De asemenea, a primit titlul de "Chevalier de l'Ordre National du Merite" si "Chevalier de la Legion d'Honneur", in 2009, din partea guvernului francez.

Vei putea cumpara cartea incepand din luna octombrie 2013 de pe site-ul Assouline, pentru 35 de dolari, insa trebuie sa stii ca livrarea internationala din Statele Unite presupune si alte taxe suplimentare care variaza de la o tara la alta.
Facebook ShareTweet
 Sambata, 10 August 2013, ora 00:00
 Autor:  Oana Dimitriu

 Articol citit de 2977 ori

Versiuni: mobil  /  Web
Contact  |  Ajutor
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor