Elgeka-Ferfelis urmează trendul Shell la nivel global și, începând cu acest an, a dat start unui mini proiect de siguranță rutieră prin care partenerii și colaboratorii companiei, dar si
Piaţa auto din România arată un reviriment considerabil, nu doar prin prisma cifrelor şi volumelor tranzacţionate, ci şi prin constanta evoluţiei înregistrate la finalul anului trecut și în
Cele mai cautate branduri de masini pe Autovit.ro in 2018 au ramas Volkswagen (peste 55 milioane de afisari), BMW si Audi. Din punct de vedere al modelului cautat, Volkswagen Passat a tinut primul
Un numar record de peste 2.000 de participanti, un debut sold out pentru al 5-lea an consecutiv, 45 de speakeri de top din 15 tari, aflati in premiera in Romania si peste 70 de prezentari,
Techsylvania aduce in premiera in Romania, in cadrul conferintelor dedicate tehnologiei, un concept nou: evenimentele satelit. A cincea editie depaseste astfel limitele unei locatii centrale si se
Ponderea masinilor electrice si hibrid in totalul vanzarilor de autovehicule noi a atins 2,2%, in 2017, numarul acestora ajungand la 2.811 unitati, in crestere cu 136,7% fata de anul anterior, reiese
Vanzarile de masini electrice in Romania au crescut cu 24% in primele 7 luni ale anului, insa acestea raman la un nivel redus fata de alte tari europene, in ciuda programului guvernamental Rabla Plus
Pentru prima data in istoria evenimentelor Business Days, in perioada 11-12 octombrie, va poposi la Timisoara editia internationala Entrepreneurship Summit 2017, un mega eveniment dedicat
Succesul inregistrat de masinile electrice in vanzari depinde si de sprijinul pe care statele il acorda cumparatorilor, iar autoritatile romane nu a facut inca pasi in acest sens, a declarat, joi,
Cea mai mare problema a soferilor, fie ca vorbim de sezonul geros, fie ca ne referim la perioadele caniculare, ramane asigurarea unei temperaturi optime in interiorul masinii cu care pleaca la drum.
Tara noastra nu sta prea rau in ceea ce priveste vanzarile din industria auto. De altfel, cea mai mare companie din Romania este una auto, Dacia, care a devansat pentru al doilea an consecutiv
Aproape cinci milioane de romani au rotunjit conturile retailerilor in "Vinerea Neagra" din acest an, sesiunea de shopping indicand un bilant provizoriu al vanzarilor de peste 300 de milioane de lei.
Romanii cu bani sunt pretentiosi cand vine vorba de autoturisme, asa ca se indreapta catre marci de lux de sute de mii de euro. Ferrari, Lamborghini sau Aston Martin sunt numai cateva dintre
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
BMW a fost singura marca auto din Top10 ale carei vanzari au crescut in 2012 pe piata romaneasca, in contextul unei scaderi generale a pietei de autoturisme de 23,7% comparativ cu anul 2011, potrivit
Automobile Dacia a continuat sa aiba vanzari in crestere in Europa, desi piata auto de pe acest continent a atins in ianuarie 2013 un record negativ in ceea ce priveste numarul de autoturisme
Numarul autoturismelor importate a crescut anul trecut cu 85%, la 175.000 de unitati, iar piata masinilor noi inmatriculate in Romania a avut un declin de 19%, la aproape 66.500 unitati, potrivit
Compania Proleasing Motors Romania din Ploiesti, dealer Ford pentru judetele Prahova, Dambovita si Buzau, va deveni pana la sfarsitul anului distribuitor pentru marcile BMW si Mini, in urma unei
BMW a lansat o serie de motociclete cu preturi de la 11.100 euro, ca raspuns la intrarea Audi pe piata vehiculelor pe doua roti prin achizitia Ducati. Oficialii BMW spun ca noile scutere vor
Calin Coman, Managing Partner & Strategy Director Handsome Advertising, are planuri mari pentru compania sa: mai exact, vrea sa depaseasca pragul unei cifre de afaceri de 1 milion de euro in 2016.
BMW a lansat vanzarile de automobile direct de pe Internet, in incercarea de a ajunge la cat mai multi clienti prin costuri cat mai reduse, platforma online fiind rezervata pentru moment numai noii
Daimler a raportat o scadere de 13% a profitului din trimestrul al doilea, la 2,24 miliarde euro inainte de dobanzi si taxe, in urma investitiilor pentru extinderea gamei de modele compacte a marcii