Intr-o zi in care Romania a fost paralizata de greve si proteste, nu unul, ci doi ministri din Guvernul Grindeanu nu au gasit subiect mai bun de dezbatere decat schimbarea brandului din tara din
Dupa ce ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre, a anuntat ca vrea sa schimbe frunza din brandul de tara cu o oaie, pentru a construi imaginea turistica a tarii in jurul legendei Miorita, Internetul
Ministrul Turismului, Mircea Dobre (PSD), vrea sa schimbe brandul turistic al Romaniei, inlocuind frunza Elenei Udrea cu o oaie, aluzie la Miorita. Oamenii de afaceri care au fost informati oficial
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) da bani grei pentru ca brandul national sa fie promovat printre spectatorii nationali. Institutia a platit 140.000 de euro pentru promovarea brandului
Ministrul delegat pentru IMM, Mediul de Afaceri si Turism, Maria Grapini, a declarat duminica, la Realitatea TV, ca a lansat o competitie pentru a face sub-branduri in turism.
Sub forma unui contract de "servicii de promovare a brandului turistic national, prin intermediul vectorului de imagine - pilotul Mihai Marinescu in cadrul Campionatului Mondial de Automobilism",
Zilele acestea, de 1 Mai si Paste, mass-media face la greu comparatii intre Romania si vecinii sai din punct de vedere turistic, accentuand pe Bulgaria si Ungaria. Si intr-un fel au dreptate: chiar
Ministrul delegat pentru IMM, Turism si Mediu de Afaceri, Maria Grapini, a lansat la jumatatea lunii martie pe pagina personala de Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului Elena Udrea a raspuns glumind, miercuri, intr-o conferinta, intrebata ce idee are pentru brandul Bucurestiului, ca acesta ar trebui sa fie "o frunza mai
Promovarea brandului turistic al Romaniei, la meciul de box dintre Lucian Bute si Paul Mendy va costa Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului 590.000 de euro, fara TVA, valoarea totala a
Actualul logo turistic al Bulgariei, trandafirul, va fi probabil schimbat in curand, dupa ce Ministerul Turismului a lansat un program estimat la 2,9 milioane leva (1,48 milioane euro) pentru
Ministrul Agriculturii, Valeriu Tabara, propune ca fiecare aliment produs in Romania sa aiba o eticheta care sa contina frunza din brandul turistic al Romaniei si spune ca mierea, fructele si carnea
Identitatea vizuala a brandului turistic al Romaniei a fost prezentata, miercuri, la New York, in cadrul unui eveneniment care a reunit profesionisti din industria turismului si jurnalisti
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a declarat, joi, la deschiderea targului de turism Winter Holiday din Bucuresti, ca falsa problema cu frunza din logoul brandului turistic
Ministrul Elena Udrea a declarat, miercuri, ca brandul turistic lansat in iulie este primul "profesionist facut, bazat pe studii si cercetari la nivel national si international si care plaseaza tara
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului Elena Udrea a declarat, luni, la inceputul sedintei Consiliului de Brand, ca exista similitudini evidente intre frunza din brandul de turism al Romaniei
Presedintele Traian Basescu a transmis, luni, la reuniunea Consiliului de Brand, ca logo-ul de promovare a turismului ar trebui sa fie imbunatatit, mesajul fiind adus de purtatorul de cuvant al
Consiliul de Brand, reunit luni, a recomandat pastrarea frunzei din identitatea viziuala a brandului turistic si eventual modificarea usoara a acesteia, a declarat Paul Marasoiu, membru al
Consiliul de Brand, care include reprezentanti ai asociatiilor din turism si ministerului de resort, au votat actuala identitate a brandului turistic al Romaniei, dintre mai multe variante prezentate
Ministrul Finantelor, Sebastian Vladescu, apreciaza ca logo-ul brandului turistic al Romaniei este "in regula", iar ministrul Muncii, Mihai Seitan, e evitat sa dea un raspuns, argumentand ca nu este
'Explore the Carpathian Garden', noul brand turistic al Romaniei lansat la Shanghai, in cadrul Expozitiei Mondiale este controversat. Traian Badulescu, purtatorul de cuvant ANAT, sustine ca sloganul
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului Elena Udrea a declarat joi la Shanghai, intrebata daca logoul brandului turistic al Romaniei a fost preluat de pe internet, ca nu stie cum s-a lucrat
Ministerul Dezvoltarii si Turismului precizeaza ca nu va efectua plati consortiului THR-TNS in cadrul contractului de realizare a brandului de turism al Romaniei pana la clarificarea aspectelor
Presedinta Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania, Corina Martin, a declarat intr-un interviu acordat Bloombiz ca brandul turistic axat in jurul temei 'Dracula' nu ar fi dat gres,
Asocierea THR/TNS sustine ca brandul de turism al Romaniei si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) poate plati consortiul THR-TNS, deocamdata, doar pentru partea de cercetare aferenta brandului turistic, nu si pentru cea de creatie, iar logo-ul
Noul slogan de promovare turistica a Romaniei, care va fi facut public oficial joi, la targul Expo 2010 de la Shanghai, este "Explore the Carpathian garden" ("Explorati gradina carpatina"), potrivit