Magazinul online evomag.ro estimeaza in perioda campaniei de reduceri Black Friday, care va avea loc intre 21 si 23 noiembrie, vanzari de aproximativ doua milioane de euro si aproximativ 20.000 de
Dupa prima jumatate a zilei, televizoarele s-au bucurat de cea mai mare atentia din partea romanilor, mai multi dintre principalii jucatori online epuizand stocurile.
Conceptul Black Friday a fost introdus recent pe piata romaneasca de magazinele online pentru produse electronice, insa de la an, la an, campania acapareaza tot mai mult din piata locala a produselor
Pe masura ce se apropie Black Friday, tot mai multe companii fac sondaje in randul potentialilor clienti, pentru a afla care sunt preferintele acestora. De asemenea, noi "jucatori" intra in teren,
Galaxy S4, cel mai asteptat smartphone al primaverii, va contribui la acapararea unei cote de piata tot mai mari pentru Samsung in Romania, dar fara sa revolutioneze gusturile consumatorilor, spun
Foarte multe companii mici si mijlocii din Romania au inceput sa-si faca publicitate prin intermediul retelei Facebook. Reclamele sunt targetate si apar in functie de activitatea pe care o are
Black Friday 2012, cea mai asteptata zi din an de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti. Cea mai mare campanie de marketing din an,
2Parale.ro, cea mai mare retea de marketing afliliat din Romania, a platit anul trecut publisherilor comisioane in valoare de 300.000 de euro, iar pentru acest an are estimari optimiste.
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite